Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg inn her. Vi planlegger barn nr.3 :) Er så spennende...:) Flere her inne som planlegger barn nr. 3? Hadde vært gøy å holdt kontakten. :) Håper mange slenger seg på her...:) Og masse lykke til til oss prøvere her inne ...:) Spennende tid for mange...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Planlegger også nr 3 etterhvert. Har 2 gutter fra før. Er bare innom og titter her i ny og ne. Har ikke vært inne på 2 år. hehe. Når skal dere begynne prøvingen?

Vi har ikke helt bestemt oss enda, men kanskje mot sommeren, mai/juni...

Skrevet

Vi prøver på nr. 3 :) Eller det vil si min tredje og hans første. Hadde en MA her nå. Men så fort kroppen er i rute igjen satser vi på at nr 3 kommer utpå nyåret 2012 :)

Skrevet

Vi holder på med nr 3 også =) Har to hærlige gutter på 3 og 6 og er i pp7 nå =) Har liksom ikke like mye stress rundt det denne gang kjenner jeg =) Men det hadde jo vært kos og det skjedde noe snart nå.... =))

Lykke til med prøving alle mann =) =)

Skrevet

Her jobbes det også men nr. 3. Har ikke gått på prevensjon siden forrigemann som nå er 17 mnd. Eldste er 9. Og begge kjekke gutter :-)

Nå venter vi i spenning om TR kommer i neste uke. :-)

Happy humping!

Skrevet

Så kjekt å være flere her som prøver på nr. 3. Ser flere har gutter også.

Har på følelsen at jeg skal forbli en guttemamma, men vi får nå se hva som kommer neste gang :) Gleder meg til å starte snart,

Lykke til dere andre også

Skrevet

Så gøy at det er flere som planlegger nr.3. Syntes liksom jeg strever med å bli gravid denne gangen jeg:( det gikk litt fortere med de2 andre. Flere av dere som opplever dette eller? Og de som har svart nå, er det noen fra Østfold her? Kunne tenkt meg å bli kjent med noen andre, og kanskje det "smeller" på likt her også:) er ei dame på 29 år:) så håper på at det er noen her ute som kunne tenkt seg en venn og følge hverandres svangerskap:)

Skrevet

Da testet jeg positivt i dag 10 dpo. Gravid! Da kommer nr. 3 i desember :-)

Ønsker dere lykke til med prøvingen! Og skulle gjerne hatt dere med i desemberklubben! :D

Skrevet

Vi også har planlagt å få nr.3 :)

Har to jenter født i 2005 og 2008, og ønsker nå å få et 2012-barn også.

-Helst i januar/februar, så vi begynner prøvingen om ca en måned, med andre ord, og håper det klaffer kjapt! ;) Er en utålmodig sjel, hehe...

Har hatt hormonspiral etter at minstetrulta ble født, og denne tok jeg ut for halvannen uke siden. Har blødd siden dagen etter uttakelsen, men har ikke peiling på om dette er mensen eller bare en blødning som følge av uttakelsen. Har bestandig hatt mensen lenge hver gang (7-8 dager), men nå har det jo holdt på enda lenger enn det, så vet ikke om dette kan regnes som mensen eller ikke... Håper uansett at syklusen stabiliserer seg fort, og at vi faktisk KAN starte prøvingen i april/mai! :)

En spennende tid fremover!! Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Vi planlegger ogå nr 3. Har to gutter på 4 år og 13 mnd fra før. Nå er det 5 uker siden jeg sluttet med minipiller, men ingen tegn til mens enda, så jeg må kanskje kjøpe meg en test snart.

Gratulerer bosin:) Har du prøvd lenge?

Skrevet

Gøy at det er så mange som prøver på nr. 3!

Har ikke begynt på prevensjon siden minstemann kom i okt. 09. Men begynte å gå inn for å brøve ordentlig da jeg var ferdig å amme i nov. 10. Hadde en SA forrige syklus. Så kan vel si 4-5 pp. Satser på at den sitter og kommer til verden 9.desember :-)

Lukke til med 3. mann! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...