Gå til innhold

10 dager på overtid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det murrer og murrer i magen, er trøtt og sur. tenkte med meg selv at denne måneden var det neppe noe derfor har jeg ikke testet siden dagen før ikm. men nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg er gravid for menssmertene gir seg ikke! skal ta en ny test i morgen.

flere som er over ikm og hvordan symptomer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er åtte dager på overtid. Blir sprø. Det murrer og murrer. Det gjør det jo før mens også. Forvirrende greier det her.

Skrevet

Jeg er 4 dager på overtid men ingen tegn til gravid symptomer. Vil barre ha tanta så jeg kan begynne igjen :o) Men har ikke symptomer på tanten heller AAARRRGGG.

Krysser fingrene for dokke som har symptomer, Det er håp :o)

Skrevet

er ca 10-12 dager på vertid, ømme bryster, ikke antydning til menssmerter som jeg normalt har å bruker få 2dager før tr kommer.

men ett par mikroskopiske dråper blod i utfold noen dager nå..

Hva tror dere?

Skrevet

Ja tror der er håp. Har du testa deg ? Jeg er blendahvit og håper på tante rød slik at neste periode kan begynne.

Skrevet

snurf5pp, hva tror du om meg da? trenger noen råd her. innlegget mitt ligger før ditt her.

Skrevet

ja helt enig, spennende at det murrer hos deg og :) i dag har jeg hatt ganske sterke menssmerter og føler meg sliten.. har du testet noe jollybaby?

Skrevet

snurf 5pp

det å ikke ha symptomer kan også være et bra symtpom for noen vist du bruker å ha symptomer til vanlig :) har du testet noe?

Skrevet

stinea

ta en test så får vi høre :D er spent!

Skrevet

Jeg er i dag 14 dager på overtid, og tok en test i går som var negativ. På kvelden i går begynte jeg å få menssmerter, og ble veldig oppblåst. Trodde derfor at det var tr som meldte sin ankomst. I dag er jeg bare fryktelig oppblåst og ingen tr... Skjønner ingenting jeg nå!

Er på dag 52 i syklusen. (Har ikke testet etter el denne mnd, da jeg har hatt stabile 35-39 dagers sykluser det siste halve året). Har aldri gått så lenge før.

Skrevet

Fremdeles ingen blødning her gitt, litt murring tidvis men ikke antydning til noe annet.

Følt meg trøtt å sliten hele dagen=/

Tenkte jeg skulle prøve vente me å teste til søndag, men spørs om jeg klarer vente lengere, er på dag 44 i dag.

Skrevet

Sitter og venter enda. Finnes det noen form for mensdansen for å få den i gang igen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...