2mars Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Lille sjura vårs blei 1 måned i går og vi synes til tider at ho sover veldig mye, mens enkelte daga e ho mye mer våken igjen... Har så små unga "økedøgn" i soving åsså?? I går sov hun par ganger på formiddagen, deretter sov hun fra kl 18.00 til kl 23.00, for igjen å ta natt kl 24.00. Hun sov da til kl 05.00 for å få pupp og sov deretter igjen til kl 09.00 igjen... E det normalt at dem sover såå mye? Når det gjelder gulping, kan det være litt slimat og klumpat?? Håpe nån kan svare meg;)
Mama88 Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Hei! Gutten min er 6 uker til helgen, og det høres akkurat ut som han var for et par uker siden! Han kunne også bare våkne for å få mat, for så å sove i to til fire timer igjen. Vet ikke om det er økedøgn for sovingen akkurat, for her ga det seg etter noen dager. Nå derimot er han mye mere våken enn han sover, noe som er veldig uvant Da han var rundt en måned gammel pleide han alltid å sovne når vi gikk trilletur, men nå kan han ligge våken lenge og pludre for seg selv =) Nå det gjelder gulpingen her, så er den slimete nesten med en gang han har spist, og jo lengre tid det går etter måltidet blir den mer og mer klumpete. Så høres helt normalt ut for meg
Mama88 Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Og forresten, når det gjelder sovingen her.. Så våkner vi mellom 07.00 og 09.00, da er han våken til rundt 10-12. Så sover han i et par-tre timer igjen, og er da våken til rundt 19. Da sover han vanligvis en halvtime-time, våkner, får mat, og sovner rundt 21. Da sover han til mellom 23 og 01, spiser, og sover til mellom 03.00 og 05.00. Og sover til morgenen igjen
2mars Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2011 Godt å høre at det e flere som har det sånn, blei jo nesten bekymra her for all sovinga hennes;) Ho e sjelden våken mer en 2-3 tima i gangen, men ho e jo veldig lita enda da;) Heldig e man no som får sove nesten hele natta igjennom enda, så man ska kanskje man bare nyte det mens det vare;)
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Vel, nå er gutten min snart 3 mnd, men han sover veldig mye fortsatt! Vi våkner mellom 8 og 10 om morgenen, og da har han en time eller to oppe før første luren. Hvis jeg legger han kl 11 f.eks sover han gjerne til kl 15-16. Så er det opp igjen i et par-tre timer før han blir trøtt igjen rundt 18. Da dupper han i vippestol eller lekegrind, for så å legges for natten i 20-tiden. Så jeg synes han sover størstedelen av dagen, men regner egentlig med at han regulerer dette selv Noen sover mer enn andre, men jeg synes ikke det høres unormalt mye ut det du beskriver. Da min var 1 mnd var vi heldige hvis vi så øyengluggene hans oppe
Gjest Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Mini er 10 uker og sover mye enda. Frem til han var ca en mnd så sov han heeeeeeeeele tiden! Var knapt våken til måltid og stell før han sov igjen Nå kan det gå alt fra 1 til 4 timer før han sover igjen. Vi står opp mellom kl 8 og 10 og han har som regel 3 dupper i løpet av dagen før han legger seg kl 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå