Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett så mange bilder av babyer som oppdager tærne, men min er ikke i nærheten. Når begynner de med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nå d er veeldig individuellt... Men, mi jenta e 4.5 mnd nå, og har den siste måneden prøvd å skal gripe tærne sine ... Og nå, endelig når hun dem :) hehe..!

Skrevet

Gutten min er bare litt over 9 uker. Men jenta mi som nå er 2 år hun oppdaget de aldri :P

Skrevet

Mini oppdaga sine en uke før ho ble 5 mnd :)

Skrevet

Eldste var over 6 mnd før han oppdaget de, yngste oppdaget de da han var rundt 3 mnd, men han fikk ikke tak de før han var litt over 4 mnd:)

Skrevet

Vi har jo nesten like gamle babyer, 4,5 mnd. Hun her har heller ikke oppdaget tærne ennå og jeg har lurt på det samme. Ser ut til at det er litt variasjoner ja..

:-)

Skrevet

1 mnd siden var det vel at hun endelig fikk tak og stappet go´foten inn i munnen, så det vil si at hun var ca 5 mnd gammel. Men hun er ikke sånn fryktelig fan, så egentlig ganske sjeldent at hun gjør det.

Skrevet

Tulla mi var 5 mnd :) Hun oppdaget hendene sine like før. 4 mnd antageligvis.

Skrevet

Mi jente var rett ove 5 mnd!

Skrevet

Da ser jeg det varierer en del! Min har suttet på hendene lenge, og er veldig opptatt av dem. Men tærne er liksom langt unna foreløpig... Ja, ja - det blir vel interessant etterhvert. Og gjør det det ikke, spiller det jo ingen rolle - var bare litt nysgjerrig! :-)

Skrevet

4 mndr her, stappa tærne i munnen fra 4.5, morsomt å se dem streve med det hehe

Skrevet

4 mnd:) Nå er hun 4,5 og sutter på de hele tiden! Så søt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...