Gå til innhold

BIM treff for oss modne

Kristin43

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For tidlig? Det må du bestemme selv. Selv synes jeg alle skal være velkommne uansett hvor langt de er på vei:-). Det er jo ikke så veldig mange av oss og det kan jo være fint om vi kunne dele erfaringer etc. likevel:-)

Halden, er det så veldig langt unna? dersom man tar tog? dersom det finnes.

Mente ikke å være spydig eller noe jeg heller, altså! :)

Jeg bor i Hamar, det er togforbindelser til ca overalt herfra, men for det første tar det unødvendig mye tid i en forholdsvis travel hverdag og dessuten koster det en god del å ta den turen...

Min lommebok er ganske slunken for øyeblikket, for å si det mildt. :(

Hei kristin42.

Det er ikke det at Oslo er så veldig langt fra Halden og jeg har bil. Det tar vel ca 1 time og 20-30 min og kjøre dit. Men det er som moonfreckle sier at det er noe med en hektisk hverdag. Med jobb og barn og alt. Jeg er heller ikke gravid enda jeg da, men håper jeg blir det snart. Hvis dere setter opp et treff så er det uansett ikke umulig at jeg kommer en tur, jeg har også en bror som bor i Oslo. Jeg syns det hadde vært veldig hyggelig og bli kjent med nye mennesker.

Bare lurer på en ting. Fra hvilken alder mener dere at man kan kalles for moden?

Kjære deg, jeg trodde dette treffet var for de som er gravide, gravide modne i Oslo vil treffes i Oslo, de som ikke kan komme til Oslo blir jo ikke med på gravide treffet i Oslo:-)

Jeg er ikke interessert i å reise ut av Oslo i en travel hverdag som det nevnes her,,,men altså de som kan og ønsker et treff i Oslo kan jo bare bli med hvis de vil:-) Så kan de som ikke kan møtes i Oslo lage eget treff:-))))

Håper vi får til et treff for de som er modne og gravide i Oslo:-)

Til Alida*Englebarn

Tror vi kan starte en gruppe - mulig det kommer flere etterhvert, men vi trenger jo ikke vere så mange.

Passer det deg best tidlig på kveld i hverdagen. f.eks fra kl 1800? og skal vi bare finne en dato for første treffet?

Ser også at vi har nesten samme alder:-)

Annonse

Hyggelig tilbakemelding Alida (not).

Beklager at jeg blandet meg opp i dere som allerede er så heldige og har kul på magen. Vet det heter barnimagen treff og tro meg, jeg ønsker virkelig og ha et barn i magen. Synd at du skal henge deg opp i akkurat det, da ønsket mitt er og treffe mennesker som prøver og bli gravide og de som allerede er det. Men dere som er det, ønsker tydeligvis ikke å bli kjent med oss som prøver!!!!!

Jeg kunne faktisk tenkt meg og kjørt til Oslo for å treffe nye fjes,men det frister i hvert fall ikke nå.

Synd at du tenker som du gjør.

Dere får kose dere Oslo folk med kul på magen, så skal nok jeg finne noen som er intressert i oss prøvende også.

Jeg er vel heller ikke moden jeg da i dine øyne, da jeg `bare er 37`.

Til Ynnamor

Jo, jeg er superheldig som har fått kul på magen - men det har ikke vært enkelt. Har mistet en for et år tilbake og trodde at det ikke var mulig etter det for meg og bli gravid. Vi hadda da vært uten prevensjon i 3 år. Det var derfor veldig leit og miste.

Ved et eller annet mirael ble jeg gravid og er nå i uke 22, men det har vært komplikasjoner underveis - fra lege fikk jeg i uke 11 diagonose truende abort og 50 % for at det skulle gå bra - var sengeliggende da i neste 4 uker, veldig kjedelig, men verdt det. Nå har det stabilistert deg, men er likevel litt engstelig for at jeg føde for tidlig og at jeg skal miste barnet.

Jo, jeg vet faktisk hvordan det er og prøve og vil selfølgelig dele erfaringer etc. Vi er jo i samme båt. Jeg tror mange av oss modne her inne opplever problemer/utfordringer av ulike slag trenger litt støtte.

Jeg kan jo ikke vite, men jeg tror Alida egentlig bare forsvarte meg litt fordi jeg forsøker og få i igang et BIM treff for oss modne i Oslo - og fikk selv en lite hyggelig melding tilbake om hvorfor vi ikke kunne ha treffet et helt annet sted. Jeg forstå det slik at hun foreslo at da kan man starte flere BIM treff. Jeg ser ikke noe galt med det.

Hei igjen. Det er helt sant at vi kan starte flere grupper flere steder og jeg sa heller ingenting om det da du sa at du bodde i Oslo, bortsett fra at da er det nok ikke aktuelt for meg.

Det som Alida sa som jeg ble meget skuffet over var: jeg trodde dette var et treff for oss GRAVIDE modne og det er jo det et BIM treff er for så vidt. Jeg håper at jeg snart er der også.

Lykke til videre og håper alt går bra med deg Kristin42, jeg krysser fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...