SNURF 5 GUTTER Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 blit heilt spinn vil. Til rett skulle jeg hatt IKM 19 mars men er ikkje kommen. Kroppen føles ikke gravid og har 0 symptomer. Testet blendahvit i dag og det hadde jeg forventa. Har ikkje tegn til tante rød symptomer og NO VIL JEG HA TANTE RØD SLIK JEG KAN FÅ PRØVE IGJEN. Er det fleire i samme båt ?
Julymom2015 Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Jeg venter å venter å venter på mensen etter SA, er 13 dager siden første blødningsdag i SA'en i dag ! Jeg har en del stikkinger i underlivet, så anntar at det er EL på gang her..så jeg har vært flink å hoppa i høyet hver dag siden lørdag ! Jeg MÅ bare få klaff igjen så fort som mulig, da jeg har det veldig veldig vondt akkurat nå pga SA :'( Jeg har grått hver dag i nesten 1 uke nå
Happy87 Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Jeg også venter og venter.. Er på dag 143 i syklusen nå og har ennå ingen tegn til tr.. Tror ikke jeg har hatt el enda heller.. Fy søren så lei jeg er av å vente.. Forrige syklus var på 110dager så jeg hadde jo håpet at denne skulle bli litt kortere, ikke enda lengre:(
SNURF 5 GUTTER Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2011 Uff du har det verre en meg da. Har du hatt det slik heile tiden ?
Augbarn Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Venter også på TR etter MA i januar. Blødde fire uker i strekk (slutta med en mens trur eg...) og nå er eg på dag 30 i syklusen. Har som regel sykluser på 28 dager. Har testet for hcg men testen er blendahvit.... Snurf 5pp: har du hatt en SA/MA også?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2011 Nei, håper og ikkje oppleve det. Kansje du har håp enda ) Har kun hatt kjemisk gravid i januar. Siden det har syklusen blitt verre, no sjønner jeg ingen ting korfor.
Happy87 Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har hatt det slik siden jeg sluttet på p-pilla i juli 2010.. Første el fikk jeg 96 dager etterpå og mensen 14 dager etter det igjen.. Det var 1.nov og jeg venter fortsatt på neste el/mens.. Gørrkjedelig, men skal til gyn veldig snart. Håper jeg får noen svar da..
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Jeg var i samme båt når jeg venta på forrige mensen. Fikk mensen ti dager for seint, og hadde murringer i magen både titt og ofte, og følte meg faktisk gravid. Hadde sånne kvalmebølger også, og det var en dag jeg stod å brakk meg på jobb. Der ble jeg lurt gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå