Tulipan2010 Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Har en baby på 6 mnd som vi skal til Thailand med om kort tid. Ser at babyen ikke kan sitte foroverlent i Manduca bæresele. Er de ikke såpass nysgjerrige i denne alderen at det blir litt dumt? Noen med erfaringer?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Min jente på 6 mnd er veldig nysgjerrig, men godtar fint å sitte i Manducaen likevel, ihvertfall så lenge jeg holder meg i bevegelse. Blir jeg stående for lenge stille hender det at hun begynner å klage litt, men så lenge vi går er hun strålende fornøyd og lager så søte koselyder. De har jo god utsikt ut til begge sider, og det er jo ikke sånn at de sitter med ansiktet inn mot brystet hele tiden, men kikker seg rundt og følger med.
Mammahjertet <3 Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Jenta mi er 7,5 mnd nå og vi har kjøpt Baby Bjørn Active. Den godtar hun. Hun har alltid nekta å bruke Manduca bæreselen som vi har. Hvis babyen godtar å sitte med fjeset inn er den sikkert super både med tanke på babyen og den som bærer. Men hvis de er nysgjerrige blir de bare rasende av å ikke få snudd seg. Så vurder først hvordan minien din er før du kjøper Event lån av noen først for å teste ut.
Evigheten Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har omtrent samme svar som Lykkeli&gla. Mini gidder ikke bli båret inn mot meg hvis jeg bærer i armene. Men i Manducaen er det av en eller annen grunn greit.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Men de sitter jo ikke med ansiktet INN mot brystkassen i Manducaen? Ikke min ihvertfall, hun sitter og kikker seg ut til sidene... Babybjørn har jeg hørt at de fleste får vondt i ryggen av å bruke etter kort tid, mens Manducaen kan man fint bruke i time etter time uten ubehag (selene i kryss bakpå ryggen kan anbefales her!)
V&A Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 jeg har manduca, men har bare prøvd den så kan ikke uttale meg så mye men jeg er fornøyd, og småen på snart 7 mnd sitter helt flott i den! hun er veldig rolig
Canari Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Vår lgger unbrukt, den så så omstendelig ut å bruke, og så bred slik at bene vel blir stående rett ut på siden, så sverger fortsatt til min gamle BabyBjørn, den har også kryss i ryggen..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Men babybjørn mangler hoftebelte, og det er nettopp DET som gjør Manducaen så genial, siden man slipper å ta all vekta på skuldrene (det meste kommer på hofta, så merker det ikke på ryggen i det hele tatt, deeilig:) Og den er ikke vanskelig å bruke i det hele tatt, har man gjort det et par ganger går det like fort som Babybjørn. Dessuten er den brede benstillingen til baby i Manducaen ergonomisk korrekt og bra for kroppen, det er den ikke i Babybjørnen...
Tulipan2010 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2011 Jobber du med salg av Manduca?:-)
V&A Skrevet 23. mars 2011 #10 Skrevet 23. mars 2011 Lykkeli & gla, jeg er helt enig med deg!! den er veldig lett å ta på, og de sitter jo som konger eller dronninger ! hehe... har hørt mye negativt om babybjørn, det var defor jeg valgte manducaen. og siden min baby er TUNG var hoftebeltet GENIALT!
Indigo 08-10-13 Skrevet 23. mars 2011 #11 Skrevet 23. mars 2011 Jeg sverger også til Manduca. Hadde en BB også, men den gav jeg glatt bort da baby nr. 2 kom. Bruker fortsatt Manducaen til gutten min på 2 år og 5 mnd. Helt genial, null slitasje på kroppen min og begge guttene mine trives i sela, også lillebror på 6 mnd.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mars 2011 #12 Skrevet 23. mars 2011 hahaha, ja jeg burde ihvertfall fått noen prosenter for det økte salget deres hehe!! Men synes bare at det er så synd at "alle" kjøper babybjørn, og "ingen" har hørt om manduca, ergo, beco og andre ergonomisk korrekte, MYE mye bedre bæreseler;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå