Gå til innhold

Vil du se her mtp?(stokka bokstavene i innlegget under)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på ka du får opp ang graviditet på meg?har vi klart d denne mnd?hadde el forrige uke.. Håper du har tid?010584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe seff kan eg se på deg selv om du stopper bokstavene :P du er ikke den eneste stokket de om selv da eg var anonym helt i starten :P

Får opp mai/september på deg....og gutt..... Men ja noe er det denne mnd som skjer men får ikke det helt inn..... Kan vere du skal på UL i mai/september vist du er gravid nå....

Men denne mnd ser også lovende ut, men desverre ser eg ikke helt ennå hva det er...

Skrevet

Takk for svar:)d hørtes jo positivt ut;)hadde en ma i nov så e ganske klar for å få d til igjen:)vi har ei fra før så eg vet vi kan Hehe kansje du kunne sett igjen om noen daga for å se om du får fram noe mer om ka så d e så skjer denna mnd da:)satte veldig stor pris på svar;)klem

Skrevet

Klare du å få opp ka som er lovende denne mnd no?:) håper d;)

Skrevet

får opp noe svakt graviditet på deg no... men dt er ennå tidlig å se graviditet 100% sikkert;P Når skal du teste?

Skrevet

Høres spennande ut:) ikm en plass mellom tirsdag og torsdag neste uke..har mellom 28 og 30 daga syklus... Du får ikkje opp noe om ev.kor tid eg kan teste da?

Skrevet

eg er veldig sliten for tiden, men får opp på deg at tester du no får du vite svar....

Skrevet

At eg kan ta en test allerede no?beklager vist eg har mast litt...håper du får ei god natt søvn:)har vert veldig sliten sjøl i dag og så..

Skrevet

Ja no på kvelds urin, men som sagt eg er veldig sliten for tiden..

Skrevet

Hm kansje eg hadde tidlig el da( har lurt litt på d:) prøve å vente noen daga til trur eg;) tusen takk for svar uansett:)d setter eg veldig stor pris på,veldig kjekt;)ha ei strålande helg-klem fra meg;)

Skrevet

kan du se på meg:)tid komme barnet mitt?har termin 15.05.11

:)

Skrevet

lettere om du skriver egentråd... kan få inn begge sine svar på deg ellers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...