Gjest Skrevet 23. mars 2011 #1 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei! Snorre er en fantastisk skjønn og lykkelig liten gutt på 10 mnd som har vært hjemme med mammaen sin i snart et år nå. Hun begynner på jobb nå snart, og derfor er vi på utkikk etter en dagmamma som kan være med Snorre om dagene. Hun arbeider som lærer på en barneskole, så det vil ikke være snakk om 07:00-16:00 hver eneste dag. Det kan vi evt. komme tilbake til. Jeg (pappa) så min kjære var pålogget her, så jeg tenkte nå jeg kunne skrive inn en liten tekst og høre om noen her inne kunne tenkt seg å være dagmamma. I og med at jeg driver et lite firma, kan jeg dessverre ikke ta ut permisjon frem til han begynner i barnehagen til høsten. Vi bor på Søreide, så noe i området Søreide-Nesttun hadde passet perfekt :-). Hvis dette kunne passe for deg eller noen du kjenner, setter vi stor pris på om du kunne sendt en e-post til Snorres mamma på "[email protected]". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143054323-dagmamma-s%C3%B8kes-i-omr%C3%A5det-s%C3%B8reide-nesttun-med-umiddelbar-oppstart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå