Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en liten magefølelse på det, men trodde det var bare innbilning. Men den gang ei... Så tydelig to barn på ord. ul. i går.

Er litt i sjokk!

Flere som venter tvillinger i aug?

Det dukket plutselig opp mange nye spm:-)

Stas å få oppleve noe slikt da:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!! Her fikk vi vite at vi ventet tvillinger på tidlig UL så vi har hatt lang tid å "forberede" oss:) Har termin 5.aug. Skjønner godt at du er i litt sjokk. Tenk så heldige vi er!!<3<3

Skrevet

Gratulerer med TO barn i magen! Vi er heldige :-) Jeg venter to jenter i juli.

Skrevet

Vi har vært innom tanken på at det kan være tvillinger, men vet ikke noe enda.. Magen er ekstremt stor (like står som jeg var i 5-6 mnd med første mann, og jeg er bare 16 uker så langt), pluss at formen er veldig dårlig. Har spydd siden nyttår, svimer av i hytt og pine, og er generelt i dårlig form, men alt av verdier er fine heldigvis. Har selv en følelse av at det bare er en inni der, men gleder meg til ul for å se..

Grattis med to spirer, håper formen din er fin og at dere får en god start etter fødselen. :)

Skrevet

Gratulerer! :)

Har termin med mine 25. juli.

Ja, det kan være et sjokk å få vite at det er to. Jeg brukte nok en god måned på å bearbeide følelsene mine. Men nå gleder jeg meg bare og om at par uker føler jeg meg trygg nok til å begynne å shoppe utstyr. Det blir gøy! :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...