Gå til innhold

Mensmerter vs rier?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kraftige menssmerter i tre dager nå,. Konstant verk i korsrygg men menssmertene kommer og går.. De er litt regelmessige åsså kan de plutselig forsvinne?! Noen som har opplevd d før? Guri dette e slitsomt..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff det er jo slitsomt ja...hvor langt er du på vei da? har ikke opplevd noe sånt enda, men kan jo være rier på gang snart..har du sammentrekninger? jeg hadde 2 døgn med smerter som du beskriver med førstemann før fødsel...utrolig vondt i korsryggen og bekkenet..kan hende det er noe på gang hvis du er langt på vei...

hmm..

j er 28+5 idag..

Skrevet

ja, jeg har hatt skikkelig menssmerter nå i kveld, og lange kynnere, er 1 dag igjen til termin så håper dette er starten på noe :D

Skrevet

Jeg er 35+6.. Hadde Brun utflod for tre dager siden og har hatt mmyyyyyye kynnere de siste to ukene.. Jordmor mente d var slimproppen som hadde gått.. Men får bare vente å se.. Må ta paraset for å klare å sove litt så håper d går over eller virkelig setter igang.. For d e tungt å gå sånn i mange dager.. :( har en sønn fra før men ble satt igang m han å gikk rett i full fødsel omtrent ette første modningspille så har ikke noe erfaring me slikt som nå.. :/ ja ja får bare ta tiden t hjelp :) det er litt vondt å skille bekken smerter fra falske rier syns jeg, da d verker konstant nede mot halebeinet.. Hmmm

Skrevet

Jeg også har det sånn, og har hatt det sånn en gooood stund :(

Forferdelig demotiverende at det ikke starter ordentlig opp liksom! Hadde termin 12 mars og har hatt økte slike smerter etter det...

Jeg har ikke klaget noe under graviditeten og føler jeg har vært heldig, men nå flyr jeg snart på veggen :)

Disse mensmurringene begynte dagen før termin og har økt på og vært gradvis værre hver dag!

Håper dere andre er mer "lettstartet" enn meg :oD

Skrevet

Jeg kan komme med startkabler lykkelig 1987, Hehe:0)

Har også mye mensmurring og økt smerter i bekkenet. Er 37 uker, spesielt mye smerter om natten.

Skrevet

He he :) Var til sjekk hos jordmor idag, hun sjekket innvendig, og sa jeg var veeeldig myk og helt moden. Hun sa at det var bra at jeg hadde mye menssmerter og sa det var kraftige kynnere som vi måtte hilse velkommen:) Det er ikke så enkelt å gjøre når en har VONDT.. Huff jeg har IKKE savna mensen altså det må e bare si :D Men ellers mente hun at det var modning på høyt plan :D Såååå en må visst bare bite tenna sammen og tenke at det er bra for oss og fødselen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...