Gå til innhold

Voksipose eller dupose på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velding usikker på hva jeg skal velge. Kjøpte Voski her en dag, men lurer på å bytte den. Hva velger dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv har jeg ingen av delene...vi brukte en lammeulls pose på nr1...kjempe fornøyd! den skal brukes på nr2 også:D

Skrevet

vi har ingen av delene.... vi valgte lammeulls pose til nr 1...kjempefornøyd! så den brukes til nr2 også! :D

Skrevet

dun er vist tingen har jeg sjønt! På småbarnsavdelingen i den bhg jeg jobber mener alle de voksne at "easyGrow" er den beste posen! Så den skal jeg ha ;)

Skrevet

Jeg skal ha voksipose med det er fordi det går ann å ha bæreplate inni sånn at man kan bruke posen som bærebag =)

Skrevet

Vi har vanlig voksi og den passer fint i vogna nå som vi bruker sportsvogn. Til neste skal vi nok kjøpe en voksi urban for den er mindre og passer fint i bagen til urban jungle vogna som er litt liten i bagen. Du spør om dunpose, voksidyna er jo av dun den? hvis du ikke har kjøpt sommerdyna

Skrevet

Her startet vi med vogn dyne. Sønnen vår kom til i mai, så vi brukte lammeskinn og dyne og basson sin egen voksi pose fram til høsten, da gikk vi over til vanvikan posen som er en alla voksi pose. Når han rundet året kjøpte jeg ticket 2 heaven vognposen. Kjempe fornøyd med begge ! I tillegg har vi en hjemmelageT vognpose. Så her har vi 4 forskelige vognposer. ;-) har dilla på de. ;-)

Skrevet

Jeg skal sy en selv. Lager kopi av voksipose med dundyne inni. Lagde en til førstemann som nummer 2 nå bruker i barnehagen. Siden det ser ut som at det blir ei jente denne gangen tenkte jeg å sy en i lilla! :D Det er gjort på 1-2 kvelder og blir veldig mye mere personlig enn om du kjøper. Selv er jeg så stolt av alt det litt småskjeve jeg har laget til barna, og jeg har fått mye skryt for både vognposen og mei-taiene, selv om resultatet er langt ifra perfekt. :) Hjemmelaget er best ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt voksipose med bæreplate og ekstra sommerdyne. Har hørt masse bra om voksiposene og de ser jo super deilige ut å ligge i, men mistenker jeg kommer til å trenge litt trening i opp- og nedpakking med de snorene ;)

Skrevet

Jeg har en vanlig voksi og en voksi urban, og er helt klart mest tilfreds med voksi urban. Den kan brukes myye lengre, og er myye varmere. :)

Skrevet

Har kjøpt easygrow. Virker veldig god. For meg er det viktig at de også kan bruke posen all den tid de sover på dagtid. Alle mine har sover til de har vært 3,5 år så regner vel med at det blir det samme denne gangen. Easygrowposen ble testet ut av storebror som er 4,5 år å han kan faktisk bruke den :o)

Skrevet

Jobber i barnehage og kan anbefale easygrow på det varmeste.. (hehe..) Den er tykk og god, samtidig som den dekker mer av overkroppen enn voksi posene :)

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Jeg har dunpose til min 3. åring, og kommer til å bruke den samme til lille baby. Syns voksiposene er så svære, dessuten blir de ofte stygge etter vask.

Skrevet

jeg brukte voksipose da min 3-åring var mindre.. veldig fornøyd med den, så den skal den lille i magen arve.. :)

Skrevet

Her blir det lammeskinnsposen jeg hadde når jeg var liten:)

Skrevet

Voksidyna er av ull den :)

Skrevet

Voksi, ingen tvil! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...