Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke grøten inn i munnen hans. Han kniper leppene sammen og vrir hodet bort.

Er ikke det at han ikke liker grøten for når han først får inn en skje spiser han , lager koselydene sine og smiler... Er bare det at det tar sin tid å få inn denne skjen... Noen tips .. Han er forresten bare 4 mnd så " gaaaaaaap" opp og "bruuum bruuuum nå kommer bilen " funker ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres for meg ut som at det er litt tidlig for han å forstå at han skal gape enda.. Hva med å berøre haken hans når du skal putte skjeen inn i munnen hans? Det utløser jo som oftest gaperefleksen ved amming iallefall :) Så om du gjør dette ofte nok forstår han etterhvert at gapingen må til for å få grøten ;)

Skrevet

Ja det kan jeg jo prøve på..

Er bare litt rart for når han ser flasken går han helt bananas og gaper høyt, er kjempe ivrig etter å få den.. Samme når han får tran , noe han får av skje ...Men det kan kan nok ligge noe i det du sier at han ikke helt skjønner at det er mat som kommer.

Ikke greit å være så liten å uvitende :)

Skrevet

Sant som du sier :) Min gutt blir til tider å ivrig at han glemmer å gape, bare ligger og vrir hodet vilt fra side til side :P (han får pupp) Må le litt da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...