Jenny_m Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Får ikke grøten inn i munnen hans. Han kniper leppene sammen og vrir hodet bort. Er ikke det at han ikke liker grøten for når han først får inn en skje spiser han , lager koselydene sine og smiler... Er bare det at det tar sin tid å få inn denne skjen... Noen tips .. Han er forresten bare 4 mnd så " gaaaaaaap" opp og "bruuum bruuuum nå kommer bilen " funker ikke
Mama88 Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Høres for meg ut som at det er litt tidlig for han å forstå at han skal gape enda.. Hva med å berøre haken hans når du skal putte skjeen inn i munnen hans? Det utløser jo som oftest gaperefleksen ved amming iallefall Så om du gjør dette ofte nok forstår han etterhvert at gapingen må til for å få grøten
Jenny_m Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Ja det kan jeg jo prøve på.. Er bare litt rart for når han ser flasken går han helt bananas og gaper høyt, er kjempe ivrig etter å få den.. Samme når han får tran , noe han får av skje ...Men det kan kan nok ligge noe i det du sier at han ikke helt skjønner at det er mat som kommer. Ikke greit å være så liten å uvitende
Mama88 Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Sant som du sier Min gutt blir til tider å ivrig at han glemmer å gape, bare ligger og vrir hodet vilt fra side til side (han får pupp) Må le litt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå