#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 vet du har sett på meg før,men før du opp noe annet rundt meg,eller rundt fødselen og alt... født 28april 82 termin 14april
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2011 ingenting??snufs..hehe dytter ser du er her nå.
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 hei går det greit at jeg ser på deg ikveld? når jeg har lagt han lille ? låver jeg skal se på deg
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 er du bekymret på noen måte for dine barn ? jeg får opp at bekymrer deg mye, og noe sier meg at du behøver ikke å være bekymret lengre for dine barn har det godt. og de blir godt ivaretatt.Jeg får opp at du har lykkes i noe som du har ventet lenge på. når du føler at du må ta en pause fra ditt mål for du føler motgang så stopp litt opp pust dypt og fortsett. Du trenger å stole på magefølelsen din og gi deg masse kjærlighet.
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 det kommer sterkere opp at du er bekymret for ditt kommende barn, jeg vil si deg at du behøver ikke være redd. fødselen vil gå bra <3 og barnet har det veldig bra <3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Kunne du sett på meg også beskyttetavengler? 160579
rednasea Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 hey:)om du klarer å se om jeg får tiden,er i uke 33. termin 15.05.11 jeg er født 18.11.82 venter en gutt,har så utrolig mye nedpress,stikninger og kynnere,slider med søvn og alt,legen sa at ungen låg med hode ned,så han låg klar,håper på svar:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. mars 2011 min eldste sønn har/er mye syk.Har vært inn og ut av sykehuset med han siden han ble født..snart 4 år siden.Så er jo litt bekymret for han,han miste mann på snart 3 år er frisk som en fisk,bare veldig aktiv og fanterier som han har etter meg..hehe. Er bekymret om dette barnet er for lite og det er friskt osv,vet jeg ikek skal bekymre meg men leter sakt enn gjordt. Tenket litt på hvordan vi skal få organsiert alt viss fødselen skjer osv..min familie bor langt unna og bestemora og tanta jobber og går skole..tenker jo litt på hvordan alt skal ordens.Er litt orden mennneske. får du opp noe om kjønnet,skal på ul på mandagen igjen,kommer til og spørre igjen da.Ser du når fødsele vil finne sted og tid?hvordan starter den?
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Aurora, jeg får opp STERKT på jente. Sønnen din er godt tatt ivare på. Englene våker over han hele tiden. og englene våker over deg og barnet ditt. de vet at du er bekymret. og de vil gjøre alt i sin makt for å få deg til å slappe mer av og føle deg trygg <3
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2011 blir spennde og se.Jeg har en godt følelse at hans farfar passer godt på han...han ble brått revet bort fra oss når han var litto ver et år og han var farfars lille skatt,hans første barnebarn.Hans stolt het. Må vel bare prøve og slappe av...
rednasea Skrevet 24. mars 2011 #13 Skrevet 24. mars 2011 før tiden sko det stå.hvis du har tid beskyttetavengler
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #14 Skrevet 24. mars 2011 Det er nokk han <3 bare sett deg ned og slapp helt av <3 alt vil gå bra <3
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #15 Skrevet 24. mars 2011 Tusen takk en gang til.ser du hvordan fødsel vil starte?har blitt satt I gang med de to andre.flere barn?kjønn?da tror jeg det var alt,hehe.
HOPE08 Skrevet 24. mars 2011 #16 Skrevet 24. mars 2011 jeg får opp at fødselen vil starte av seg selv og men får ikke opp flere barn på deg :/ får bare opp 3 både fra pendel og følelsene
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #17 Skrevet 25. mars 2011 nei er det jente nå så tror jeg det holder,men har litt løst på 4 barn da,så er det en gutt så kan det hende det blir en til..hehe.Får du opp dato her eller om fødselen vil starte med rier eller vannet går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå