-mtp- Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 hei har fått vite at du spår? lyst å se på meg? kansje du har sett for men nett no husker ikke eg det ser du noe graviditet på meg?
Leo<3 Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Hehe, så på deg tidligere i dag, huska ikke hva jeg så da, men så la jeg kort på deg nå og da huska jeg deg vet du. Du er gravid! Vil du se hvor mange barn jeg får?
-mtp- Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 å nei no ble eg flau.. husker jo det godt haha glem at eg skrev til deg... hihi har aldri skjedd.... men skal gi en tilbake meldig..... har ikke hatt sex med gubben på 3 uker så en test ville jo vert synelig no, men ikke noe som tyder på graviditet eller Tr
Leo<3 Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Hmm, snedig, for i følge kortene er du definnitivt gravid:P Lenge siden du testet?
Leo<3 Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Hehe, er du over ikm da? ville tatt en test hadde jeg vært deg!
-mtp- Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2011 Har ikke fått tilbake mensen ette eg fødet for noen mnd siden.. Så venter ikke den før til sommeren om eg går like lenge uten den som med nr 1:p Har ikke noe mensen smerter eller stikninger eller kvalme (det første tegne til graviditet med begge 2 første var kvalme og noe sykt med mensen smerter.)
Leo<3 Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Ok, men husk at hver graviditet er froskjellig Gi meg tilbakemelding om det viser seg at du er gravid da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå