<3 meg og den lille <3 Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 kjønnet på babyen?? føler meg nesten alene om å ikke vite:=)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 vi vet ikke har valgt å ikke vite med alle våre )
Lillemy36 Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Jeg er i uke 24 og vet ikke, men ikke fordi jeg ikke ville vite, men fordi han ikke så det på ordinær UL:-((
Lisilis Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Vi vet fjellet ikke,syns det er spennende å vente til babyen kommer! Ville heller ikke vite med førstemann:)
mim26 Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 vi vil gjerne vite d hvis de kan se d...men dette er jo veldig individuelt og opp til hver enkelt par om en vil eller ikke vil vite d tror d er like mange som vet og som ikke vil vite :D
ku80 Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Vi vet heller ikke:-) Venter tvillinger, ser at mange vil spes. vite kjønn når det er to. Synes det er spennende å "vente med pakkene til julaften", også er det jo egentlig ikke så nøye, hovedsaken er jo at h*n er frisk:-))
Gjest Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Vi fikk ikke vite d på UL. Ville gjerne få vite hva det var siden vi venter 2 slik at vi kan "planlegge" litt:) Men med tvillinger så får vi flere UL, så kanskje de ser d neste gang:)
Draumaren Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Vi vet ikke enda, selv om jeg har en anelse.. Vi ønsker å vite, og vil forhåpentligvis få vite det på ordinær ul.
juni-2011 Skrevet 23. mars 2011 #10 Skrevet 23. mars 2011 vi vet heller ikke:) føler meg veldig alene om i ikke vite det! synes det er stor stas å vente til babyen kommer:) er veldig utålmodig av meg, så hadde ALDRI trodd jeg kom til å klare dette, men nå skal jeg bevise for alle at det kan jeg! gleder oss til mini kommer<3
al87 Skrevet 23. mars 2011 #11 Skrevet 23. mars 2011 Vi vet heller ikkje. Den lille ville ikkje røpe kjønn og eg synes det er bare morsomt å ikkje vite. Blir spennende til fødsel då=)
Varm melk med honning Skrevet 23. mars 2011 #12 Skrevet 23. mars 2011 Var på UL i går og hadde hun sett hva det er ville jeg visst det med en gang, nå som vi ikke vet er det litt stas og litt ekstra spennende. Men vet ikke om jeg klarer å holde meg, kanskje det blir en 3d ul senere.
bradley 38 år Skrevet 24. mars 2011 #13 Skrevet 24. mars 2011 Vi vet heller ikke om det er ei jente eller en liten gutt som kommer i slutten av juni. Viste det ikke sist gang heller. Hadde jentefølelse sist gang , og denne gangen har jeg guttefølelse, så kanskje er det ei lita jente denne gangen? Vi har kommet fram til at så lenge babyen er frisk spiller det ingen rolle om det er ei jente eller en gutt, manblir jo glad i det lille nurket uansett.
polarstjerna Skrevet 24. mars 2011 #14 Skrevet 24. mars 2011 Du er alldeles ikke alene om ikke å få vite kjønnet. Vi bestemte oss for å ikke vite kjønnet. I tillegg så hadde de ikke sjans å se kjønnet på UL pga. stillingen til barnet. Vi venter i spenning til fødselen:-)
Mrs. Bouquet Skrevet 24. mars 2011 #15 Skrevet 24. mars 2011 Er uutholdelig å ikke vite, så blir nok snart en privat UL. Føler meg mer knyttet til babyen og mer gravid om jeg vet kjønnet.
gledebarnet2 Skrevet 24. mars 2011 #16 Skrevet 24. mars 2011 Vi vet heller ikke, men har såååååå lyst:) Babyen var litt sjenert under ordinær UL og ville ikke vise seg altfor mye:)
lilleknertn<3 Skrevet 24. mars 2011 #17 Skrevet 24. mars 2011 Vi vet heller ikke kjønnet! Jm spurte under ul om vi ville vite det, men vi greide å motstå Synes det er veldig spennende å ikke vite hvem som bor i magen! Samtidig så er jeg en veldig nysgjerrig person, så det går ikke en dag uten at jeg tenker på hvem det kan være Der jeg skal føde, tilbyr de de gravide ny ul i uke 32 ( er i uke 25 nå), så håper vi greier å motstå fristelsen da også :S hehe
Randi:-) Skrevet 25. mars 2011 #18 Skrevet 25. mars 2011 Vi vet ikke, men vi har guttefølelse. Visste ikke kjønn på de andre heller, men blir litt nysgjerrig ja!! Litt morsomt å vite hva det er når man skal kjøpe klær tenker jeg.. Men men 13 uker igjen nå og vi skal påUL i uke 36 så kanskje vi ser det da...
DenTredje Skrevet 25. mars 2011 #19 Skrevet 25. mars 2011 Vi har også valgt å ikke vite. Visste med førstemann, så dette blir litt annerledes! Er en veldig nysgjerrig og utålmodig person jeg og, så det blir en liten prøvelse å "holde ut" å ikke vite. Men det blir jo så gøy ved fødselen da, å få se hvem det faktisk var som romsterte inni magen. Det er jo uansett spennende da, men ekstra spennende når man ikke vet kjønn!
Summerheat85 Skrevet 25. mars 2011 #20 Skrevet 25. mars 2011 Vi vet ikke.. Jeg fikk viljen om å vite med førstemann, så da fikk mannen viljen med å ikke vite denne gangen... Men jeg prøver likevel å se NOE hver gang jeg er på ul...spør bare ikke om kjønn
juli2011spire:) Skrevet 25. mars 2011 #21 Skrevet 25. mars 2011 Vi veit ikke hva vi får jordmor kalte oss for en utdøende rase hehe
Lykkelig-Venter på liten<3 Skrevet 25. mars 2011 #22 Skrevet 25. mars 2011 Vi vet ikke,og vil heller ikke vite:) Så lenge h*n er frisk,så er det ikke så viktig for oss.
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 25. mars 2011 #23 Skrevet 25. mars 2011 Du er nok ikke alene nei:) Og jeg føler meg iallefall vellldig gravid selv om jeg ikke vet, hehe:)
Fru-IT Skrevet 26. mars 2011 #24 Skrevet 26. mars 2011 Vi har valgt å ikke vite kjønn på barnet under svangerskapet =) Har kanskje inntrykket av at de fleste som ikke vet om det blir gutt eller jente ikke vet det fordi det ikke var mulig å se det på UL, og ikke fordi de selv har valgt å ikke vite. Uansett ser jeg på det som en liten ekstra motivasjon til fødselen når du endelig skal få se hvem som har bodd i magen din =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå