Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HAHA du er ei som ikke trenger å vere anonym for eg vet hva nicket ditt er ;p fikk opp mase på deg i går men blir litt masse å skrive inne på denne linken... men fikk iallefall opp dette

Eg får opp så masse no på deg... At det er noe su skulle ha gjørdt for noen dager siden? tror mai/septemer er bra mnd for deg, men usikker på om det har noe med graviditet å gjøre... Er du gravid no vil UL ligge i en av disse mnd :D

Har du en test liggende no? skulle du ha testet no? tenk på det... :D Kansje en kveld/natt urin på et test vil gjøre at du neppe kommer til å få sove i natt....

Fortsetter under...

Obs hehe:P føler jeg maser på deg derfor jg gjorde det:) sorry:)

Er det noe spesielt du får opp da, siden du skriver at det blir masse å skrive på linken??

Takk:)

Annonse

Hei!

naar blir jeg gravid og hvilket kjönn?

eller kan jeg ikke faa barn?

jeg er födt 04.02.88, han er födt 14.07.77

(jeg er adoptert, og fant sist sommer ut at min egentlige födsel, ifölge födemoren min, er 07.02.88. vet ikke hvor mye det har aa si? har alltid feirt 04.02.)

det kan vere derfor eg ikke får opp noe graviditet på deg pga den du mistet i desember blokker for meg.... Men innen august har du iallefall fått svar på om du kan bli gravid eller ikke..... det kan vere i form av at du er blitt gravid innen den tid eller andre årskaer som dere ikke vil ha lenger. osv...

Tr vil komme igjen ganske snart :)

Tusen takk for at du ville se på meg :-)

Det fjerde barnet som du ser er nok englegutten vår <3

Har fått høre av andre at han er rundt oss hele tiden.

Får du opp noe om når eg blir gravid/barnet blir født? Og evnt kjønn?

synes du er kjempe flink!

Klem :-)

Annonse

oi, ja! jeg har myom (muskelknute) i livmoren som er noksaa stor.

har prövd i 3mnd naa, men föler noe ganske sterk i meg som sier at jeg ikke kan bli gravid :(

tror du dette stemmer?

jeg legger igjen emailen min i innboksen din.

Hei!

021282

Hvilket kjønn skjuler det seg i magen min denne gang?

Og får du opp om det går bra denne gangen? I svangerskapet og etter? Får vi en frisk og rask unge som blir med oss resten av livet denne gangen?

Ser at det er mange som har spurt deg, så håper du orker noen til... ;)

hei... fårikke opp noe graviditet på deg... ikke at du er i et forhold heller no :P men er ikke helt i topp form i dag.... Men får opp at du komemr til å få bekkenløsning tidlig i svangerskapet.. og ganske senge liggende den siste dele av svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...