Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Lurer på når jeg vil bli gravid? :) Har ikke så lyst til å legge ut fødseldato her, holder det at jeg kun skriver spørsmålet? Forsøkte å sende deg en PM, men alternativet kommer ikke opp.

På forhånd tusen takk!

Hva betyr det da tror du? Betyr det at jeg ikke blir gravid eller er det bare at du ikke får det opp nå? Jeg er i et forhold altså :) prøver ikke å bli gravid helt alene :P

Kan jeg evt spørre deg ved en senere anledning og se om du ser noe mer da?

Tusen takk for svar!

Annonse

Hei! Lurer på om du kan se om jeg får flere barn. Har vært så heldig å få en liten gutt, har nemlig vanskelig for å få barn.

Kan du se flere, evt. når og kjønn? På forhånd takk for svar.

23.06.82

Annonse

Inne på denne linken får eg ikke opp noe så lenge dere er anonym da det er så mangen som legge inn noe her så ser helst at dere ligger igjen med nick, eller sender meg en PM om dere ikke vil legge ut nick

hei :)

fikk ikke noe opp på deg, men får svært sjeldent noe opp på de som er anonym og det er flere som har sp.mål. i samme innlegg..

Skriv gjerne med nick eller send en PM så skal eg se på deg i kveld :)

Tusen takk for svar, skal holde deg oppdatert:) Utrolig snillt av dg å svare alle de gærne damene her inne, meg selv inkludert;) Lurer også på om du kan se om barnet kommer noe før/etter termin, og hvor mange barn jeg får tilsammen?:)

Fortsatt født 12.10.83:)

hehe godt vi alle gærne folk holder oss sammen på 1 side :P

Får opp at 2012 blir du gravid/ kan vere ditt føde år også....

alt vil gå greit i svangerskap, mulig noe med fødsel vil ikke gå helt etter din plan :P

Men hvem får en smerte fri fødsel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...