Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror eg har sett på deg før??? men får opp så masse no på deg... At det er noe su skulle ha gjørdt for noen dager siden? tror mai/septemer er bra mnd for deg, men usikker på om det har noe med graviditet å gjøre... Er du gravid no til UL ligge i en av disse mnd :D

Har du en test liggende no? skulle du ha testet no? tenk på det... :D Kansje en kveld/natt urin på et test vil gjøre at du neppe kommer til å få sove i natt....

men har spådd mangen i dag, men håper eg ikke ser feil :D

Annonse

ok eg ville si 73 år... vet du om hun holdt seg godt? men hun har snudd seg no og ser ned på jenten her og sier "se hun er ikke stor" vil ha helle lengst mulig her..... men desverre går jo det ikke men eg kommer til å vente på alle i min familie.... uansett hva som har skjedd i fortiden.... det siste aner eg ikke hva skal bety

lurer bare på du ser om meg,barna,mannen fremtiden generelt :)

mor 01.11.87

far 28.12.84

barn 07.07.09

tusen takk :D

(evt fødsel, forholdet til barna "dem i mellom", forholde til oss voksne, jobb, hehe nesten sånn generelt ;P... hihi :D...)

Jeg lurer på om du har sett på meg før men jeg husker rett å slett ikke på hva du svarte så jeg prøver meg en gang til :-)

Når ser du en graviditet på meg, og hvor mange barn får jeg totalt :-) Ble 2 det så hvis du tar 1 så ta det første :-)

08.11.70

Klem

Annonse

Hehe 2 andre her som har sagt det også om tvillingene altså - så det var gøy da :-)

Se på meg i morgen du, jeg logger også av straks :-) Skal prøve å se litt i morgen på dagen jeg så får vi se hva jeg får opp :-)

Klem

Er det en jentebaby jeg bærer frem nå?

03.04.82

er så spent, alle synske jeg har møtt fra jeg var veldig liten har sagt først gutt, så jente etter noen år. Kan spå tilbake om du ønsker det, men er ut fra syn så trenger mer info enn deg, har sjeldnt fått frem noe bare av fødselsdato, du er heldig <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...