Gå til innhold

Anbefalte innlegg

eg er veldig ny på dette men prøver mitt este på å øve mer og utvide min kunnskap :)

skriv fødsels nr og sp.m så skal eg se på dere :D Helst 1 sp.m av gangen da blir det mye lettere enn å måtte ta masse vis av på en gang :)

Fortsetter under...

tilbakemelding.Min mann ville egetlig ha bare 2 mens jeg ville ha 3,i går ville ha nå ha 4..hehe.Spendt å se om det er ei jente...får du opp noe rundt henne,hud farge,hår øyner osv?

Tror selv det blir en gutt da.

Annonse

Får desverre ikke opp noe om henne nå.. eneste som eg ser no er ei jente som bare nikker NEI NEI IKKE HENNE!

Har nett sett masse på BeskytterAvEngler så tror nok det er ei som prøver å nå frem til henne.. Og no smiler hun....

Men pling på i morgen hvem vet om det dukker noe opp da....

Får opp at det er en eldre dame som sitter å vugger på henne...

Denne damen kjenner du.... Har du noen i din familie som har død?

du er veldig forvirret får eg opp, men kan vere pga eg får inn MA`n? er det lenge siden? er du komet 100% over den? får opp du må kommer 100% over den før eg kan gå videre med deg... Må ha et klart og ærlig svar om at du er kommet over den ..

får opp eg må vite litt mer hva du mener med blokkeringer....

Er du litt hva skal eg si er "lost" det rette ordet? går rundt i din egen lille verden for tiden...

Vert prøver leeeenge?

har på pcos?

Annonse

får ikke opp noe no, men kan se igjen på deg vist du vil :) send en pm så får eg vite ditt nick da er det litt lettere.... Men send en PM så slipper de andre å se hva nick du er om du ikke vil vise det :)

får opp noen mnd til... rundt en 5 mnd... du har veldig lett for å bli skuffet og det tar på hver gang TR dukker opp..... Mer en slik holdning som "sitter på doen og puster TUNGT ut og blir såret innvendig" får opp du eren sterk person som sier "nei alt er bra" men inni deg sier du "du sku bare vist"

men har spåd en del i dag så kan vere eg tar feil der..

Har vært forbredt på at noe ikke var iorden, så MA`n kom ikke som en overraskelse. Føler at kroppen vil videre. Om jeg er over den? Vet ikke, men føler ikke sorg om du forstår hva jeg mener, men er fortsatt litt hormonell, så jeg er påvirket av den ennå.

kor gammel var hun da hun døde? skal se om eg får henne opp igjen... ser hun sitter der og vugger, men ser bare bak enden og mer son kort krøllete (ike sonne bitte små krøller men mer mellom små) dårlig til å forklare men men :P iste sog eg henne fra siden... men ikke no lenger :( men slutten av 60 årene begynnelsen av 70 årene?

Hei igjen:)

Har ikke fått tatt test da! Skal gjøre det imorgen:)

Men lurte på om du kunne se hvordan det kommer til å gå med salg av leiligheten våres? Skal prøve å selge den selv! Født 030584 Sambo 040386.

Hvis du ser noe annet oxo er det bare positivt :)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...