Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bytter dere egentlig ut vinterdressen med vårdress? Har ikke kjøpt til min på 15 mnd ennå, og tar forøvrig gjerne i mot tips til gode kjøp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel litt an på temeraturen osv. Jeg har hatt både parkdress, regnsett og vinterdress i barnehagen i hele vinter. Da har de ansatte brukt det de har følt behov for. De dagene det har vært mildt har han hatt parkdress med to lag ull/evt. fleece under, og på de aller kaldeste dagene har vinterdressen vært i bruk. Litt bedre bevegelighet i parkdressen har jeg følelsen av. Ikke så tjukk og stiv som vinterdressen. Vi har reflex parkdress og har vært veldig fornøyd med den :) Andre anbefalinger har jeg ikke da dette var vår første parkdress.

Lykke til med kjøp! :)

Skrevet

Bestemte meg i dag for at nå skal vi bruke vårdressen, for vi var på tur i byen og hun hadde vinterdress på(for at hun kunne gå litt og leke littegrann på bakken) og hun ble svett. Så da tar jeg heller et varmt lag under vårdressen. Kjøpte Reflex i dag etter å ha hørt mange lovord om den. Har ikke fått prøvd den enda. Men jeg har som sagt hørt mange lovord om at den er bra :)

Skrevet

Ok, nå kommer et dumt spørsmål... Hva er forskjellen på en vårdress og det man kaller parkdress? Og vinterdress, er det bobledress på en måte?

Valgte i høst å kjøpe dress med bare tynt for (parkdress?) og regulerer varmen med forskjellig lag med ull/fleece under. Syns de tjukkere dressene virket veldig klumpete for en ettåring.

Denne dressen (stormberg) ser jeg for meg at hun fint kan bruke som vårdress også.

Aaaaaaaw, så mye å henge seg opp i ;)

Skrevet

Haha, skjønner hva du mener! Jeg trodde parkdress var høst-/vårdress, men fikk mitt pass påskrevet da jeg spurte på Babyshop. Såvidt jeg skjønte er parkdress alt av dresser, både høst-/vår- og vintervarianter.

Vi kjøpte dress med tykt for (Reima) som har fungert fint, har ikke vært klumpete eller noe. Men tror den begynner å bli for varm nå, gitt. Din funker sikkert helt fint, siden det er tynt for!

Skrevet

Jeg venter på at de skal få inn de nye dressene til Reflex, de er så fine! Vinterdressen er alt for varm nå, og den som er litt tynnere er snau. Så pjokken ser litt tustelig ut om dagen ;-)

Her i Kr.sand har det iallefall vært alt for varmt med vinterdress de siste dagene.

Skrevet

Har hatt vinterdress fra Troll med ullfor i vinter- den er kjempegod, ikke for tjukk/klumpete, men alikevel varm:-) Nå har jeg kjøpt vårdress fra Name it- til mini (16 mnd) - den er i softschell med frosterkninger på rumpe og knær- den virker veldig myk og behaglig å gå for disse små:-) Gleder meg til å ta den i bruk!!

Skrevet

Har hatt vinterdress fra Troll med ullfor i vinter- den er kjempegod, ikke for tjukk/klumpete, men alikevel varm:-) Nå har jeg kjøpt vårdress fra Name it- til mini (16 mnd) - den er i softschell med frosterkninger på rumpe og knær- den virker veldig myk og behaglig å gå for disse små:-) Gleder meg til å ta den i bruk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...