HOPE08 Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 det har gått ca 1 uke over tiden min nå. vet ikke om jeg er gravid, tørr ikke teste ennå. jeg har hatt tykk hvit utflod i dag noe som er så unormalt for meg. det luktet ikke og det var ikke direkte slimete. noen som har hatt noe lignende ? jeg har hatt veldig med stikkinger i livmor når jeg har hostet og reist meg for fort eller hatt brå bevegelser. hva kan det tyde på? unskuld hvis dette innlegget var litt ekkelt hehe men vet ikke helt hvem jeg skal snakke med
snuppi+spire 2011? Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har også sånn hvit utlod nå, helt hvitt er litt sånn kremete. Aner ikke om det er ett sympom eller hva, jeg har ikm på søndag ihvertfall :-) Masse lykke til BeskyttetAvEngler <3
snuppi+spire 2011? Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 mente utflod* men du skjønte det sikkert :-)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Jeg har også masse utflod for tiden. Har stort sett vært ganske blankt etter EL, men de siste dagene har det vært hvitere. Har ikke IKM før om en uke, så tror vel egentlig at det er for tidlig til å være et symptom, men lever i håpet... :-) Når skal du teste, da? Blir veldig nysgjerrig Krysser fingrene for deg, og håper du skriver svaret når du har testet!
HOPE08 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2011 tusen takk snuppi vi får håpe på det beste ja min også har vært sonn kremete hehe blei litt glad nå du må si ifra hvis spiren sitter denne mnd
snuppi+spire 2011? Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Ja, vi får håpe på det beste! Hehe, krysser fingrene for oss Jeg kommer til og oppdatere jeg, så må du gjøre det samme hihi
HOPE08 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2011 Jeg håper at tanta ikke kommer denne uka så jeg har ett mål om å teste på fredag tørr ikke å teste helt ennå hehe men merkelig nokk har jeg en veldig god føelse at nå sitter spira men sitter en tvil der også huff. hold meg oppdatert jenter er veldig spent på dere nå jeg skal rope ut jeg uansett om tanta kommer eller ikke hehe *sommerfuglerimagen*
Mummimamma<3 Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har alltid hatt sånn utflod som du beskriver når jeg har vært gravid. Og det har vart hele graviditeten... (truseinnlegg måtte til hver dag)
Mummimamma<3 Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 Glømte å si at jeg håper det har klaffet for deg! Ta en test LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå