vennendin Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Den 15 Mars, 12 dager over temin var det endelig tid for overtidskontroll. Det viste seg at det var 2cm åpning og veldig lite fostervann. Jeg ble lagt inn på observasjonsposten der de satt inn første modningspille. Etter seks timer var det tid for ny, men siden jeg da hadde 3 cm åpning bestemte de seg for å gi meg klyster og så flytte meg over til føden der de kunne ta vannet. Det var selvfølgelig fullt på føden.. (åssen går det an??) men klysteret fikk fart på riene og de ble regelmessige. Så da ble jeg flyttet over til føden likevel Med 4 cm åpning og veldig vonde rier fikk jeg epidural... HEEEERLIG!!!! Etter en god stund kom det plutselig inn to leger, jordmor sjekket åpning igjen. Jeg var veldig tøyelig men fortsatt var det bare 4 cm åpning.. Legene stod å fulgte med på skjermen.. Pulsen til lillegutt gikk ned hver gang jeg fikk rier.. Plutselig fikk de fart på seg.. Endte ved akutt keisersnitt.. Fikk være våken under inngrepet.. 16 Mars var prinsen ute.. Ble en fin fødsel likevel.. Jeg har to fødsler bak meg som har startet av seg selv og uten noen problemer underveis.. så jeg hadde regnet med at denne gutten bare skulle skli ut Men neida.. 3. mann er virkelig en luring.. Nå koser vi oss hjemme <3 Sender masse fødestøv......
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 masse gratulerer med gutten.Det sies det at 3 mann er en liten luring.Venter 3 mann selv her så det kan bli spennede.
Nagilimia Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Gratulerer! Ja, 3. mann var virkelig en luring Hvordan synes du ks var i forhold til vanlig fødsel da?
vennendin Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2011 Jeg ville nok ikke anbefalt ks Det kan virke som en enkel løsning.. Men mye styr i etterkant..... Må ta det rolig i 6 uker.. og det er leeeeeenge!! Masse lykke til til dere begge.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå