Gå til innhold

Nesespray i 4 uker. Sprøyter i morgen. Har hatt mensen, men blør på nytt i dag! Noen som har vært borti det samme?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Trenger litt hjelp her. Startet på nesespray 21 februar. Fikk mensen 1 mars. Skal starte på sprøyter i morgen. I ettermiddag da jeg gikk på do, ser jeg at jeg har blødd litt. Kommer også lyst rosa når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Føler i tillegg litt mensverk. Hva skjer?? Har gått på nesespray 3 ganger tidligere, aldri opplevd noe lignende. Går riktignok på Suprecure denne gangen, for første gang.

Var på UL i går, for å sjekke etter vanncyster, som jeg har slitt med etter vi startet med IVF. Fikk ikke annen beskjed enn at ting så normalt ut. Ville vel sett hvis det var blødning i anmarsj??

Porsgrunn har stengt. Skal ta sprøytene på morgenen. Må ta de tidlig før jeg skal på jobb i morgen, så rekker ikke å konferere med Porsgrunn først. Noen som har vært borti noe lignende?

Blir glad for svar:-)

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring med dette men har lest mye har på forumet og det er en del linker hvor damene skriver at dei blør og blør og litt igjen og så får dei beskjed fra klinikkene å bare starte på sprøyetene demes. Det er visst ikke så uvanlig.

http://www.barnimagen.com/forum/thread/141776383

http://www.barnimagen.com/forum/search?SearchForumText=bl%C3%B8r+f%C3%B8r+spr%C3%B8ytestart&SearchForumButton=S%C3%B8k

Jeg opplevde dette,hadde vanlig mensen,og begynte å blø litt igjen 2 dager etter den var ferdig,og dagen før jeg skulle begynne på sprøyter. Jeg fikk beskjed om å begynne,det var vist ikke helt unormalt å blø litt.

Ok! Tusen takk for svar begge to:-)

Da starter jeg som avtalt på sprøyter i morgen!

Uff... man bekymrer seg jo for den minste ting...;-)

Kan jeg spørre deg om en ting Shalin?

Sluttet blødningen du fikk etter mensen fort, eller varte den i flere dager?

Virker som om dette er en vanlig mens blødning, da mengden har tatt seg opp, samt at jeg hadde mensmurringer og vondt i magen i går kveld, som jeg alltid får de første timene når mensen kommer.

Hmmm.. Håper bare jeg er ferdig nedregulert.

Du nærmer deg vel ultralyd og uttak snart du??

Masse lykke til:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...