Gå til innhold

var på ul for en uke siden men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble veldig usikker på en ting. jordmor sa det så ut til og bli jente og vi ble glade for det, men jeg har fortsatt veldig gutteølelse og er etterelannet som sier at jeg har rett og jordmor feil. noen som har opplevd det samme? og er det noen som har fått vite at det er det ene men har vist seg og vøre det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nabogutten vår skulle iflg UL-jordmor vært jente, men er 100% gutt, så helt 100% er det ikke

Skrevet

fikk høre at jeg skal ha jente, men er usikker og... skal ta 3D ul og be dem om å sjekke skikkeligt etter kjønn :)

Skrevet

Min nevø var 100% jente på hele 3 UL!!! Men den gang ei, hadde bare gjemt tissetassen godt han ;) Så det er enklere å tippe feil den veien enn omvendt

Skrevet

Da jeg var på ultralyd med forrige mann, sa de følgende:

1. Hvis de sier det er gutt, er det 100% sikkert for de ser jo "lillemann".

2. Hvis de sier det er jente, er det 97% sikkert for noen ganger kan "lillemann" ha gjemt seg.

Kjenner noen som opplevde dette, hehe. Rommet var malt rosa, alt av tøy, leker og utstyr var rosa, og ut kom lille Joachim. :P

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg venter gutt og så det jo tydelig på ul, men klarer ikke legge fra meg følelsen av at det er ei jente. Skal på 3D ul om en del uker, håper vi får se det ordentlig så jeg kan slutte å stadig tenke det er ei tulle vi venter.

Jeg skulle forresten være gutt, men var 100% jente :)

Skrevet

Vi fikk vite at vi med stor sannsynlighet ventet jente sist... og ut kom pjokken. Så jeg tar det med en klype salt denne gangen..skal på 3d for å være helt sikker, i og med at storebror er så innmari opphengt på å få en lillebror. Trenger litt tid på å forberede han på motsatt hvis det er tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...