Gå til innhold

Kvalm på jobb - hvordan takler dere det?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 9+1 på veg etter ED og er ganske kvalm innimellom. Spesielt om morgenen. Jeg jobber veldig for å ta med sammen på jobb så ikke kolleger skal få noen mistanke. Jeg har jo ikke lyst til å si noe før det har gått litt lenger tid og jeg føler meg litt mer trygg på at det skal gå bra. Jeg har fått tips om å spise kjeks før jeg står opp og at også tyrkisk pepper kan hjelpe. Synes egentlig begge deler hjelper, men sliter som sagt på jobb av og til.

Flere i samme båt?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 12 uker på vei, og har vært kvalm siden jeg var 5+4. Det har faktisk vært så ille at jeg har vært sykemeldt i snart 7 uker, det har vært umulig å jobbe.

I begynnelsen visste ikke folk på jobben hvorfor jeg var borte, bare min nærmeste sjef, og det var mange ville spekulasjoner, folk blir jo alltid både bekymret og nysgjerrige når de ikke vet hvorfor. Nå vet alle.

Nå begynner kvalmen gradvis å gi seg, og jeg skal prøve meg på jobb igjen på mandag. Gruer meg litt. Planen er å ha masse epler og kjeks parat, og spise oftere enn vanlig. Heller spise to litt mindre lunsjer enn en stor.

Håper du kommer deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...