Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med bare en eggstokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare en eggstokk, og vi har nå prøvd å bli gravide i 7 mnd. Er det noen andre her som har klart å bli gravid som bare har en eggstokk, eller noen andre som ikke får det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min nabo har blitt det. Hun fjernet eggstokken i fjor sommer og er nå 6 mnd på vei :))

Så ja, det er håp for dere som har en eggstokk

Lykke til :)

Skrevet

Jeg kjenner ei som ble gravid utenfor livmoren og måtte fjerne den ene eggstokken. Hun og kjæresten prøvde en god stund på å bli gravide etter det, men til slutt satt spiren. Nå har nun en nydelig datter på 2 år:)

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

En venninne av meg fjernet den ene eggstokken (pga graviditet utenfor livmoren tror jeg det var!), og hun er nå endelig blitt gravid. Er så glad på hennes vegne, fordi de har forsøkt lenge. Men det viser ihvertfall at det er mulig;)

Lykke til, så håper jeg dere får det til snart!

Skrevet

Jeg hadde en graviditet utenfor livmoren for noen år tilbake. Tilsynelatende ordna det seg selv, men under ks for 16 mnd siden viste det seg at eggstokken (eller var det egglederen?) var vokst sammen med noe greier inni der, og var ikke lenger i funksjon. Men, som du sikkert skjønner (ettersom jeg hadde ks), så klarte jeg å bli gravid likevel :-D Selv om det tok sin tid, men det tror jeg har andre årsaker. Fikk forklart at fruktbarheta var ca. 80 % med en eggstokk. Krysser fingrene for dere!

Skrevet

Takk for alle svarene! Det er godt å høre at andre har fått det til. Det er bare så frustrerende for hver måned som går... Vi har fått beskjed om å søke hjelp i sommer hvis jeg ikke er gravid til da. Eggleder er åpen og det er full aktivitet i eggstokken, så det burde jo gå..

Skrevet

jeg har hørt om en som hadde en halv eggstokk og ble gravid som 48-åring, egentlig etter at hun hadde gitt opp. Sunt og friskt barn på to nå.

Så det finnes absolutt håp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...