solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Jeg prøver så godt jeg overhodet kan å tvinge meg selv til å tenke at: jeg er sannsynligvis ikke gravid engang!!! Saken er at jeg i en uke nå har hatt "melkespreng" vondt i puppene i perioder av dagen... Ikke bare ømme slik som før mens. I tillegg er jeg begynt å bli kvalm... Og jeg som ikke trodde man kunne bli kvalm så tidlig engang!!! Seriøst!!!!!... IKM er ikke før fredag eller lørdag... Og med begge de to første har kvalmen først kommet i uke 8...... Og det aller verste er at jeg har en sånn teit "følelse" på at det er noe på gang denne mnd!!!!! Blir så irritert på meg selv, kan dere ikke gi meg noen sannhetens ord om at alt dette bare kan være tull med hodet mitt!!! Jeg vet bare at jeg blir sååååå skuffa når jeg går å innbiller meg noe som ikke stemmer (spesielt et svangerskap)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2011 Ser jo nå at jeg er helt tullete med meg selv... For det stemmer jo delvis det jeg har tenkt at man blir ikke kvalm (svangerskapskvalme) før etter 2 -8 uker etter befruktning..... Og jeg er jo bare 10 dager etter.... =))))) Er vel bare det at jeg ønsker så sterkt!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå