Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var dagen her, men ingen baby som vil komme ut enda, har hatt en del kynnere i dag, men virker ikke som det skal skje noe.

Vet jo at det er normalt å gå over termin og at bare 4% føder på selve dagen. Men nå har vi ventet så lenge på den lille jenta her, at jeg tror jeg kommer til å juble når smertene begynner:D

Jordmor har sagt at jeg mest sansynlig blir satt igang om 1 uke, fordi jeg har BMI på over 30! Flere som vet om de blir satt i gang før det har gått 11 dager?

En liten klem fra meg:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.. Jeg har også termin i dag.

Hvorfor blir du satt igang etter en uke pga BMI, jeg har også BMI over 30, og håper på å bli satt igang hvis det ikke skjer noe snart..

=)

Skrevet

JA, har termin i dag jeg også. men føler meg egentlig på overtid pga jeg fikk 2 dager før med forrige.. Har i tillegg fått en ohhh, så deilig kløe å stri med på natten, så det blir litt lite søvn på meg..

Ser ut til at hun trives ALT for godt inne i magen til mamma.. Nå er det på tide å komme ut lille venn!

Skrevet

Helenen: jordmor sier jeg blir satt i gang før pga fødselsvekt på barnet kan blir stort når man har BMI over 30.. ut må de jo ei gang:)

Skal på kontroll i dag;) sjekke modning osv:) blir spennende=)

Skrevet

Lykke til på kontroll i dag! Skal snakke med jordmor på fredag jeg også tror jeg, Ang igangsetting. Nr 1 her var ganske stor, så er greit om ikke prinsessa i magen blir like stor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...