Gå til innhold

Kan noen være så snill å se om jenta i magen snur seg eller om jeg må inn til snuing neste uke???

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som spår her!

Jeg har ei tulle i magen som fremdeles ligger på tvers. Kan noen av dere se om hun kommer til å snu seg snart eller om jeg må inn til snuing på sykehuset neste fredag? Håper virkelig jeg slipper keisersnitt ihvertfall. Er 36 på fredag nå. .

Heter Tove og er født 06-03-69.

På forhånd tusen takk skal dokker ha.

Fortsetter under...

TTakk skal du ha for svar. Gruer meg til det,men e vel det beste. Ser du om jeg kommer til å føde noe lenge før termin? Har termin 25 april da. Og om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel??

det å snu en baby er en stor risiko, men tanke på hva som kan skje, men det får du beskjed om på sykehuset når du skal inn..

Får opp at det kommer til å bli seteleie (at de ikke reier å snu h*n men h*n vil snu seg selv rundt om en ja ehm mandag får eg inn.... Og da vil det vere i sete leie h*n ligger til fødsel... Får opp vanelig fødsel :) kompelikasjoner kan (er ikke sikker) vere noe inni bilde her, men ikke noe farlig :)

Nok en gang tusen takk for svar. Jeg vil ikke føde i seteleie heller,så da velger jeg nok planlagt keisersnitt hvis snuing ikke lykkes ja. Ser du når evt fødsel blir da???

Annonse

Har snudd seg faktisk,hurra:))) Men vet ikke om det e med hode eller rompa ned,skal til ultralyd om ei uke for å se. Men ser du når fødselen blir???? Please!!!!!!! Dytter opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...