Gå til innhold

Da ble jeg 50% sykmeldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Har hele tiden forsøkt holde meg på jobb tross kvalme og tretthet. I starten av sv. Skapet.Fått tilrettelegging en periode ved å jobbe dag ( har mye kveldsvakta på turnus) men nå rundt uke 16- 17 slitt mye med pulserende panne/ tinningshodepine og kynnere.. slitsomt. Tyna meg igjennom jobbhelga men igår orket jeg ikke tanken på jobbe m hodepinen. Har forsøkt drikke mye, ta paracet men hodepinen blir likevel liggende som et lokk :/ veldig dårlig samvittighet ovenfor jobben men samtidig ser jeg at jeg må lytte til kroppen. Har 2 barn fra før som også trenger meg.. Så får jeg jobbe 50% en periode for å se om det blir bedre.funnet ut at slappe av er den beste medisinen. Flere enn meg som sliter m hodepine og sykmeldt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør, og kommer til å bli sykemeldt i dag. Tror 100%, er ikke helt sikker. Men jeg besvimer mye i tillegg. (og har migrene 2-3 dager i uka nå)

Skrevet

Jeg har vært sykmeldt siden 10 uke, er helt pyton å bare ligge hjemme, og kjenner jeg har utrolig dårlig samvittighet for de kollegaene mine og andre det går utover. Samtidig så har jeg bare innsett at jeg må ta det med ro, lytte til kroppen. Spyr fremdeles store deler av døgnet, og svimer av helt plutselig. Har fremdeles et håp om at det vil bli bedre, er bare i uke 16+. Håper det hjelper for deg nå som du kan ta det litt mer med ro. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...