Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Har sjekket gule sider men der kommer det ikke opp noe..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Har du googlet personen? Og privatpersoner står ikke på gule sider, men i telefonkatalogen.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Jepp jeg har googlet men får ikke opp noenting..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Du får ikke tilgang på folkeregisteret, så hvis vedkommende ikke er oppført på gule sider er det antagelig fordi han /hun ikke ønsker at alle skal vite hvor han bor.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Det kan du ikke sjekke med mindre du har fullt navn og personnummer og tar kontakt med folkeregisteret/likningskontoret. Telefonkatalogen sier ingenting om adresse reg. hos folkeregisteret - da bor jeg i så fall sammen med han jeg kjøpte huset av, f.eks....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Glemte å si at du uansett ikke får ut disse opplysningene med mindre du er forelderen til personen du søker og denne er under 16 år, evt hvis du er verge. 14:41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå