Romantic Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Kjempeforkjøla er jeg! Renner av nesa, groggy i halsen, tung i hodet, rar i kroppen.... Håper eg ikke får feber, men skal kjøpe paracett for sikkerhets skyld... Pakker meg godt inn i sofakroken med kleenex og ingefærte med honning. Satser på å bli frisk snart!
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 da er vi to:( er veldig kjedelig... jeg kan ikke huske sist jeg var så syk. hvor langt er du på vei??
Romantic Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2011 Takk for god bedring Er 5+4 etter menstermin, og har samme følelse so deg, lenge siden jeg var så syk! 1,5 år siden minst. Har vel svekka imunforsvaret litt, når kroppen plutselig får andre prioriteringer, tenker jeg... Hvor langt er du? Håper vi blir friske snart!
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Ja merker at det ikke skal mye til for å bli syk, men er verdt det:D Jeg er 7+1 og tiden går så fort:O Får håpe vi blir friske snart ja:) god bedring til deg:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå