♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Nå når våren etterhvert nærmer seg så må jeg investere i ett par nye bher som tåler dagens lys....... Ville dere investert i pene amme bh'er allerede, og brukt igjennom sommeren, eller ville dere kjøpt vanlige bh'er nå? Bruker 75/80 F, ( rimelig heftige pupper under forrige amming for å si det sånn), så bh'ene er i grunn ganske så dyre så da begynte jeg å tenke i penger spart modus... Hva tror dere?
Zana123 Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Jeg bruker samme størrelse som deg, og har også tenkt litt på å spare penger... Mannen min fant derfor ut at han kunne lete etter BHer til meg på e-bay, for han fant jo så mange billige bildeler der. Og han fant masse BHer, jeg ville bare ha ubrukte da det føltes litt rart å kjøpe sånt brukt, og det fant han også masse av. Det er ikke alt som har passet like bra, men har nå 10 nye BHer som passer (pluss noen som ikke passer), og har betalt like mye som om jeg hadde kjøpt 2 i butikken! Jeg hadde nok ikke bruk for alle 10, men mannen min ble litt ivrig... Kan godt tenkes jeg kjøper ammeBHer på samme måte når den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå