Gå til innhold

Flere som er blitt kvalme igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sinnsykt nedpress og en skikkelig vond bekkenløsning di siste ukene. Får og i meg veldig lite mat om gangen, da jeg føler det omtrent ikke er plass.

Og nå er jeg da begynt å bli kvalm i tillegg, tror jeg blir gal snart.. var kvalm di 3 første mnd..begynner i dag på uke 35 så har lenge igjen i forhold til legens termin som er 6 mai, mens min mens termin er 18 aril.. følte bare for å klage litt... beklager sytinga, men er det flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:=)

Jeg ble kvalm igjen i ca uke 32.. Suger bigtime.! Er nå 34+2.

Er også skikkelig lei... Klarer knapt å spise, blir mett med en gang. Og har maaaassse kynnere.

Håper jeg føder når det er fullmåne i april:=) (ikke at jeg tror det funker..)

Lykke til:=)

Skrevet

Jeg fikk også kvalmen tilbake igjen, da var jeg i uke 37. JM's forklaring på dette var at det er trangt inni der, og at det presses på alt som er inni der.

Kvelmen kommer litt nå og da, men er så og si over hos meg nå helsigvis =) 39 +1 i dag =)

Skrevet

Jeg er 36+3.. og har vært kvalm igjen siste uken nå. Spesielt om kvelden.. Veldig slitsomt! Er nok andre plager omdagen!!

Skrevet

Er 30 uker nå, og har vært kvalm i 27 av dem. Men er ikke så kvalm nå som før uke 20, men jaggu kvalm nok. Vi kan syte og klage litt innimellom, kan vi ikke det da? jeg gjør hvertfall det. :-)

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

JEG!

Vil gjerne syte med deg, hehe ;)

Jeg var også mye kvalm de første månedene, både denne gangen, og under mitt første svangerskap. Og som sist, er jeg også blitt kvalm nå på slutten. Tror det er pga. alle kynnerene, og ikke minst at magen er såpass høyt oppe, at den ødelegger litt for plassen til magesekken. Får jo også endel andre fordøyelsesbesvær pga. dette ;/

Er i uke 35+2 idag.

Vil bli ferdig snart nååå! :D

Skrevet

Godt å høre at vi er flere som har det "fælt" må si at jeg føler meg temmelig lei akurat nå...og ikke minst den dårlige samvittigheten for dattera mi..har så lyst til å finne på forskjellig med henne..men klarer jo ikke noe...nå vil vi ha lillemor ut av magen heller og kose med henne

Skrevet

35 uker på vei, er også kvalm ...Men ikke sånn at det er plagsomt egentlig.

Like greit at matlysten ikke er på topp .. har blitt feit nok som d er ;)

Har hørt d skal være heelt vanlig å være kvalm den siste tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...