Parents2011 Skrevet 22. mars 2011 #1 Del Skrevet 22. mars 2011 Søker dagmamma til dattera mi som er nå snart 11 mnd. Jeg jobber og mannen skal jobbe så fort som vi får en dagmamma. Trenger en fort Vær så snill hvis noen vet eller kjenner noen som er dagmamma på Lørenskog gi meg beskjed. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143049864-s%C3%B8ker-dagmamma-i-l%C3%B8renskog-omr%C3%A5de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ledig dagmamma Strømmen Skrevet 30. mars 2011 #2 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei jeg går hjemme nå for tiden og har ingen ting å gjøre og ser da etter noen som trenger dagmamma! Jeg har tenkt å begynne i det små og hvis ting går som jeg vil, starte for meg selv. for tiden bor jeg hjemme hos mamma på strømmen, noe som er greit nok siden vi bor i et stort hus og har en stor hage, med tanke på det å passe barn. Jeg har en del erfaring med barn siden jeg alltid har elsket å være rundt barn, jeg begynte allerede å passe barn da jeg var 12 år og siden da har jeg jobbet litt i barnehage både gjennom praksis da jeg gikk barn og ungdom, og utenom. jeg har også jobbet i praksis på SFO og barneskole og sommeren 2010 passet jeg en gutt på 8 mnd, og har gode referanser derfra. Jeg er også støttekontakt 1 dag i uken for en jente på 10 år. Ellers har jeg ikke mye erfaring fra dagmamma "yrket", men jeg er veldig flink med barn om jeg kan få si det selv. jeg er også veldig ryddig og organisert av meg, ærlig og utadvendt, snill og ordentlig som person. Ring meg gjerne på tlf : 93 28 88 79 så kan du få spørre om alt du evt måtte lure på osv. Jeg er veldig fleksibel og ledig, så det er bare å ta kontakt om dere måtte ønske! Mvh Linn Yvonne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143049864-s%C3%B8ker-dagmamma-i-l%C3%B8renskog-omr%C3%A5de/#findComment-143086376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå