Gjest Koseklompen og jeg Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Får nye ideer hver dag og klarer ikke finne noen jeg vil holde fast ved.. Evt Ingrid Beate er en jeg liker da..men vil høre andre forslag..
Heklemamma Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Linn Beate Siv Beate Men jeg likte Ingrid Beate veldig godt altså.. Ingrid er et nydelig navn..
Giss Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Beate Louise Lara Beate Nora Beate Nanna Beate Ida Beate Beate Regine Ea Beate Leonora Beate
Gjest Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Ingrid Beate var veldig fint! Det likte jeg Andre foslag: Thea Beate Siri Beate Hanne Beate Hedda Beate Linn Beate Lill Beate Ina Beate Oda Beate Sigrid Beate Signe Beate Beate Marie Beate Maria Beate Andrea Beate Johanne Beate Elise Beate Elisa
LilleBitteliten Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Tror ikke du vil komme til å finne noe som er bedre enn Ingrid Beate. Ingrid er nydelig, ville uten tvil gått for det! :-) Lykke til!
Gjest Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Vet om en Anne Beate. Anna Beate er kanskje enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå