Gå til innhold

erfaringer med teutonia spirit s3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes dette er fin vogn men har ingen erfaringer, noen som kunne delt erfaringer med meg :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og jeg synes den er kjempegod! :)

Skal bruke den tl nr 2 også! :)

Skrevet

jeg likte bagdelen veldig godt, stilig å se på, MEN sittedelen er ikke bra....og da nesten umulig å komme til under vogna. den bøylen til sittedelen knakk etter et par uker, og det ene hjulet datt av. Vi bytter til brio denne gang, synd for teutonia s3 er en pen vogn.

Skrevet

Det er også veldig dårlig plass i den. Siden det er en trehjulig må den øverste delen av ryggen knekkes opp i full liggestilling, dette gjør at den blir veldig kort. Vi måtte bytte da snuppa var et år, vinteren hun skulle sove i den var det kjempe trangt. Ellers er den jo god å trille, kjekt med brems og den er jo nett og fin;)

Skrevet

Vogna er lett og praktisk, og jeg er veldig fornøyd med bagdelen. Sittedelen derimot kan jeg overhodet ikke anbefale. Vi har 2009-modellen, men så vidt jeg vet gjør ikke de nyeste endringene store nytten. Babyen må være veldig stødig før han/hun begynner å sitte i den, vi kunne ikke ta den i bruk før gutten nærmet seg året (og måtte ha en annen i mellomtida, da han nektet å ligge etter 6 mnd). I tillegg er selene så merkelig plassert at jeg trodde det var en produksjonsfeil. De er ok i sittestilling, men når barnet ligger i vogna er øverste festet (som skal gå over skulderen) omtrent øverst oppe ved hodet. Sittedelen er også litt smal og trang, noe man må regne med, men vi bruker den fortsatt til vår lange gutt på 1,5 år. Kurven under vogna er vanskelig å bruke fordi "inngangen" er altfor smal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...