MammaKos Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Hyppige oppvåkninger? Våkenperiode midt på natten? Zzzzz.......
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Yes... Dessverre! Hun sov egentlig veldig bra på natta helt til hun nærmet seg 5 mnd, men den siste måneden har nettene vært ganske så urolige gitt. Vet ikke om det har sammenheng med grøtoppstart eller om det er tilfeldig, irriterende er det ihvertfall!! Så du får et Zzzzzzz fra meg også, men ikke så mange gode råd dessverre........
akvarangen Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Jepp! Min er drøyt 5 mnd da. Noen netter våken et par timer midt på natta, så sove litt igjen før dagen starter 5-6. Andre ganger våkner han og er klar for en ny dag litt over 4. Gjesp. Håper virkelig dette bare en en periode. Og erfaring tilsier jo at det er nettopp det..
lillespire08+10 Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Skrev et innlegg om akkurat dette igår Men ja! Opplever det samme her. Snuppa er også 4,5 mnd. Har hatt et utviklingshopp siste dager, så det forstyrrer nok nattesøvnen. Går vel over gjessssp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå