Gå til innhold

MA for oss :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset på torsdag, da fikk vi bekreftet at graviditetet hadde sluttet å utvikle seg, og hcg prøvene viste også at det hadde gått til grunne :( Det var mistanke om ny exu, men det var altså en MA.. Er jo lettet over at det ikke var exu igjen, selv om det er veldig trist :(/

Men, vi prøver igjen:) Skal slutte å teste etter el iallefall, da det var den eneste mnd vi ikke testa på, at det traff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vondt! Men bra det ikke var en ny exu.

Hos oss ble det også oppdaget MA på fredag, fikk utskrapning samme dag. Jeg er i litt følelsesmessig ubalanse, ellers veldig klar til å prøve igjen, og er klar for en spire som kommer i første del av 2012 (Håper jeg :)) :)

Jeg også har lovet meg selv nå å droppe el-testing og styr. Blir jo helt tullete i hodet av det!! Kose oss og faktisk være kjærester tror jeg har noe for seg :)

Lykke til, Håpefull prøver!

Skrevet

Forresten er det en tråd lenger ned for oss som har opplevd MA siste tiden. Den er utrolig flott for lufting av tanker og fyllt av håp:))

Skrevet

Nå ble det mange innlegg fra meg:) Men den tråden ligger selvsagt på bli gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...