Hjerteskatten<3 Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Da er jeg tilbake her, etter vi fikk beskjed om at graviditeten hadde stanset opp.. Var i min 5 uke, å har blødd siden torsdag, da jeg var på ul. Graviditeten hadde bare sluttet å utvikle seg, huff Men jeg ble på en måte litt letta, for det var mistanke om at jeg var gravid utafor livmora igjen, å da måtte jeg hatt operert bort den siste egglederen min.. Så vi får bare prøve igjen! Har satt oss som mål at vi ikke skal prøve som gale nå før etter juni, siden vi da skal på ferie.. MEN, jeg skal iallefall ikke teste etter el mer, pga det var den ene mnd på 6 pp når jeg ikke testa, at det traff! Selv om det ikke gikk nå heller, så håper jeg alle gode ting er tre! Lykke til til oss alle, dette skal gå!!))
Kicam Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Det var synd å høre at den ikke satt denne gangen, men jeg må virkelig si at det er inspirerende å lese det du skriver, du er så POSITIV:) Noe som jeg ble kjempemotivert av å lese:) Masse lykke til videre, håper virkelig spira sitter på neste forsøk:)
Hjerteskatten<3 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2011 Så bra! Håper den sitter ordentlig nå neste gang, nå mistet jeg jo i exu i slutten av september og MA nå, så nå skal det bare gå altså!) Tusen takk, ønsker deg også masse lykke til!)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Alle gode ting er tre, heter det Nå kommer våren, og våryrheten med den;) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå