Gå til innhold

Tilbake :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake her, etter vi fikk beskjed om at graviditeten hadde stanset opp.. :( Var i min 5 uke, å har blødd siden torsdag, da jeg var på ul. Graviditeten hadde bare sluttet å utvikle seg, huff :( Men jeg ble på en måte litt letta, for det var mistanke om at jeg var gravid utafor livmora igjen, å da måtte jeg hatt operert bort den siste egglederen min.. Så vi får bare prøve igjen!:) Har satt oss som mål at vi ikke skal prøve som gale nå før etter juni, siden vi da skal på ferie.. :D MEN, jeg skal iallefall ikke teste etter el mer, pga det var den ene mnd på 6 pp når jeg ikke testa, at det traff!:) Selv om det ikke gikk nå heller, så håper jeg alle gode ting er tre!:)

Lykke til til oss alle, dette skal gå!!:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var synd å høre at den ikke satt denne gangen, men jeg må virkelig si at det er inspirerende å lese det du skriver, du er så POSITIV:) Noe som jeg ble kjempemotivert av å lese:) Masse lykke til videre, håper virkelig spira sitter på neste forsøk:)

Skrevet

Så bra!:) Håper den sitter ordentlig nå neste gang, nå mistet jeg jo i exu i slutten av september og MA nå, så nå skal det bare gå altså!:))

Tusen takk, ønsker deg også masse lykke til!:))

Skrevet

Alle gode ting er tre, heter det :)

Nå kommer våren, og våryrheten med den;)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...