Gjest Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Har 46 dager igjen til termin og er veldig øm i puppene.kan ikke huske å ha vært d de 2 andre gangene.noen andre som er det eller vet hva dette skyldes? gjerne dumt spm. ,men jeg måtte spørre likevel jeg..........
Bebis120408+150511 Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Kan jo være at kroppen har begynt med melkeproduksjon!
froeken Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 JEg har også hatt to svangerskap der jeg knapt registrerte at puppene var der før ammetrøbbelet startet. Denne gangen er det av og til vondt å ligge på siden til og med....
Gjest Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Er litt spent på hvordan d går med amminga denne gangen for forrige gang måtte jeg gi "tapt" etter kort tid.mista melken og d den lille fikk i seg var ikke nok til at han la på seg. Synes det var leit for hadde jo lyst å amme en stund. Med førstemann gikk det greit i 6 mnd med brystskjold så er jo tydeligvis forskjellig fra gang til gang.........Håper å kunne amme noen mnd denne gang iallefall og at prinsessa legger på seg av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå