Gå til innhold

noen som er over 30 her ? :)

Anbefalte innlegg

Hvordan hjelper bekkenbeltet og på hvilke plager hjelper det? Jeg er skikkelig plaget med smerter i rompa og i beina, men ikke så mye i korsryggen. Bare litt murring der fra tid til annen... Går til fysio 2 ganger i uka og skal nå begynne på bekkentrening ei gang i uka. Er aktivt sykemeldt pga at jeg ikke klarer å gå på kvelden hvis jeg gjør for mye i løpet av dagen (jobber i bhg) men har lyst til å kunne bevege meg litt mer før jeg får så vondt jeg gjør nå... Tror du bekkenbelte kan hjelpe??

Fortsetter under...

beltet har du rundt hofta/rompa godt strammet til.. det holder liksom det hele litt mer på plass, strammer godt synes jeg, jeg fikk prøve 2 varianter, og valgte den bredeste varianten, synes den gav veldg god støtte. har ikke fått prøvd den stort idag, for har bare slappet av siden jeg kom hjem. men skal si fra etterhvert bår jeg har fått prøvd d litt :)

gratis å låne på sykehuset her , bare et depositum på 300 som man får igjen når man levere d :)

jeg synes iallefall det var verdt å prøve.

jeg går m vondt i rompa/hoftene og ned i lårene, tåler svært lite før det gjør vondt og er sykemeldt(vasker).

prøve da vel ? spør legen/sykehuset der du bor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...