Gå til innhold

Hvor mange dager til din termin i dag 22.03 :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 27 dager igjen til min termin, grugleder meg til fødselen. Men gleder meg masse til og treffe lillegutt:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager igjen med UL termin, 3 dager på overtid med mens terminen.

Har hattsmerter gjennom helgen, og en kropp som bare driver gjøn!

Men håper den kommer snart!

Skrevet

3 dager til termin og ikke så mye som en kynner å spore....

Skrevet

22 dager igjen her <3

Skrevet

46 dager :)

Skrevet

15 dager igjen, og har født 9 dager før termin før så jeg venter jeg....

Skrevet

18 dager igjen, gøy å begynne nedtellingen skikkelig:) Idag skal babyklær og sengetøy fra storebror vaskes og strykes til lillegull i magen:)

Skrevet

23 dager igjen, og dermed "fødeklar". Det kjennes på kroppen...

Skrevet

24 dager igjen! Kanskje på tide å pakke fødebagen? NEKTER å gå over tiden denne gangen iallefall:)

Skrevet

17 dager igjen til gutt nummer 3 skal komme. Har hatt to søvnløse netter på rad nå og begynner å bli sliten.... Måtte tiden gå fort og lillemann sprette ut noen dager før termin!

Skrevet

17 dager igjen her =) å full av energi,så håper virkelig prinsessa kommer nå snart <3

Skrevet

45 dager igjen.. :) snart høygravid. :)

Skrevet

74 - og de blir lange, fullt sykemeldt nå pga bekkenløsning. Skit! Men har nok som burde vært gjort, har ikke ordnet NOENTING til ny bebis skal komme....

Skrevet

Termin i dag!!!! AMEN!

Skrevet

46 dager igjen og så klar for at prinsessen skal komme. :) storesøster konfirmeres 1 uke før termin så håper ikke dette "kræsjer". Storebror på 4 venter og venter,så alle er klar for å møte henne :)

Skrevet

- 6 dager og lurer på når eg skal få barnet mitt !!!

Skrevet

33 dager igjen ;)

Skrevet

10 dager igjen og sliter med masse maserier og korsrygg vondter! Håper det skjer noe snart... Blir slitsomt å gå til termin eller over med dette!!

Skrevet

Har 39 dager igjen og var høygravid i går :-) Nå nærmer det seg! :-)

Skrevet

66... begynner å huske hvorfor jeg sa forige gang at dette skal jeg aaaldrig gjøre mer. Plutselig spratt magen ut og alt ble mye tyngre, gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...