Gå til innhold

Da kan jeg flytte inn hit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Quinua
Skrevet

Gratulerer så mye Metti!! Spennende å se om den lille spiren har tenkt til å bli ;)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Fulgte med deg litt når jeg var inne på bli gravid, endelig er det deres tur ;) nyt tida!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Fulgte med deg litt når jeg var inne på bli gravid, endelig er det deres tur ;) nyt tida!

Skrevet

Gratulerer metti!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye metti!

Kjekt å se at det klaffet til slutt :) No venter eg på happy87 og esperanza :)

Dette går nok så bra så! :D

Skrevet

Må svare her også :) Gratulerer så mye!! Utrolig moro. Fulgte også mye med på deg på "bli gravid", da vi hadde IKM nokså likt minnes jeg.

Får håpe det kommer flere. Så er det bare å glede seg til kvalmen kommer.... :( hehe

Skrevet

Ååååå!!! Endelig er det din tur, Metti!!! =) Jeg ble så glad da jeg leste dette. Gratulerer kjempemye med spiren. =)

Skrevet

Hei hei. Hva slags symptomer har du? Jeg er 7 dager på overtid. Men vil ikke teste. Lei negative tester etter tre år som prøver... Blir litt forvirra av at tegn på graviditet og mens på vei er så like.

Skrevet

Jeg har ikke så mye symptomer ! Ikke ømme pupper som jeg pleier ha før ikm . Hetetokter , små kvalmebølger men de går fort over litt stikkinger. Ellers er det lite symptomer her..

Så eg må se litt på testen som eg har lagt ut bilde av for at eg virkelig ska tro det ..

Skrevet

Gratulerer :-) Jeg har også akkurat sneket meg inn her. Termin ca 30.11.11.

Skrevet

så koselig at du fortsatt tenker på meg Cryst@l:)

Gratulerer igjen til deg og metti, håper virkelig jeg kan følge etter dere inn hit snart:)

Skrevet

gratulerer så mye metti....der kom du etter du òg. Håper virkelig happy87 også hopper over hit snart..er så morsomt å se igjen dere i IKM ukene.....:)

Skrevet

Åååhh!! Nå ble jeg skikkelig glad Metti! Dette har du så absolutt fortjent, der satt den :D Hadde kryssa fingrene for deg denne mnd skjønner du ;) Lykke til, dette blir spennende :)

Skrevet

Grattulerer foressten , hehe :D

Skrevet

Gratulerer så mye!! Koselige at det endelig klaffet for dere også : ) Å så er det jo koselig at de man har fulgt med på i "bli gravid" kommer hit : )

Skrevet

Takk takk jenter !! Kjekt å høre at dere har heiet på meg ; )

Tok en digital ukesindikator bare for å sjekke at det stemte .. Hele meg skalv var mye skumlere enn når eg ellers har testet..

Men den viste gravid 2-3 yey så da er det et faktum. Nå må den bare sitte fast

Skrevet

Å gratulerer så masse Metti:-)

Mye hcg hvis testen viste 2-3, du skal se det blir kanskje tvillinger:-))

Skrevet

Hehe ja du ska se det !!

Trodde eg sko være 2-3 nå eg.. Er jo 16 dpo

Skrevet

Gratulerer så mye! Er du Metti fra "Temper´ne"? I så fall... så flott at det ordnet seg. Fulgte med på deg vet du;)

Skrevet

ja det stemme at det e meg ...

Har du allerede kommet te 9+1 .. Ska sei tiden går fort

Skrevet

Ja, det har gått kjempefort. Er veldig kvalm og kaster opp en del, så jeg gleder meg til dét går over da... Kos deg videre!

Skrevet

Så gøy at du endelig er gravid metti! har fulgt med deg lenge og krysset fingrene for deg og endelig gikk det!

Gratulerer så mye, kos deg med graviditeten. Det går helt sikkert kjempe fint!! :-)

Selv har jeg kommet til uke 20. Syns tiden raser fra meg!

Skrevet

Det som er litt rart Metti, det er at jeg har fulgt med på 1-tri for å se om du har kommet deg inn hit den sisste mnd...og bare denne mnd... Kansje noe sa meg at du ville komme inn hit? :D

Skrevet

He he så kult smurf ! Kanskje du har en sånn 6 sans.. Det som var rart var at ei kollega av meg sa at hu var sikker på at ei på avdelingen var gravid men hu hadde ikkje funnet ut kem enda !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...