Lemondrops Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Er 14 uker på vei og var på ul på fredag. Alt bra med fosteret. I morges hadde jeg brun utflod.... Noen som har opplevd noe lignende? Kan det være tegn på at noe er galt???
LilleMy08 Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 Ta det helt med ro. Det er nok bare pga ultralyden. Det er fort gjort å få en liten rift eller sprekke et blodkar da. Babyen din har det nok helt fint
lille +gutt Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Æ hadde ringt legen å spurt i tilfelle... Lykke til
Lemondrops Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2011 Jeg hadde utvendig ul. Kan man få rift av det? Huff... Har du hatt brun utflod i svangerskapet?
lille +gutt Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 æ hadde ringt legen bare i tilfelle, lykke til
aldine2 Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Har selv hatt brun utflod med litt blod to ganger, først ca 15 uker og så en uke senere. Tok privat UL den siste gangen, og alt var strålende bra. Legen forsikret meg om at dette var helt normalt og ikke hadde noe med babyen å gjøre. Uansett så er det jo godt å få sjekket det, så ring legen og hør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå