Gå til innhold

Metti er gravid ; ))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knall positiv test i dag !!!! Endelig var det min tur og se krysset ... Det sko 7 pp til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye en tidlig tirsdags morgen!

Skrevet

Oh my god!!!! Gratulerer Metti! Nyt svangerskapet og lykke til!

Skrevet

Hurra!!! Gratulerer :)

Skrevet

Hei snuppa!

GRATULERER så masse :)

Dette fortjente du virkelig Metti, jeg er kjempe glad på dine vegne :)

Nyt den herlige tida du har foran deg, og vis stolt frem den gode gravid magen når den kommer til syne ;)

Ditt innlegg var det første jeg så.

Smilte da jeg så det :)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye metti!!!:)

Skrevet

Gratulerer så mye Metti! Logget meg på FF og så du var gravid :) Fantastisk, hehe. Lykke til videre!

Skrevet

Takk takk

Dere er så søte jenter !! Nå er det deres tur neste gang Dossa og CI82!!

Jeg skal på kveldsvakt i dag men har ikke klart å sove siden 05.30 i dag.. Komme til å være drit trøtt på jobb men det gjør ingenting : ))

Skrevet

Gratulerer så mye Metti!!!

Endelig var det din tur :)

Håper jeg kommer etter igjen til 1. tr. om kort tid:))

Skrevet

Gratulerer så mye. Send over litt babystøv a :-)

Håper jeg snart kan følge etter på 1. trimester.

Skrevet

Metti gratulerer så masse da. kast masse babystøv her også :)

Skrevet

sender masse babystøv til dere ja !!!

Stikker nå på første dag på jobb som gravid hihi

Skrevet

For en fin dag, ikke sant?

Gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Ååååågratulerer Metti!! :-D Ble så glad når jeg så denne tråden! Dette fortjente du snuppa! :-D Når blir termin da? Massemasse lykke til videre :)

Skrevet

HURRA! Jeg har vært her inne og sneket litt siden jeg ble gravid og kjente at nå ble jeg kjempeglad!!

Masse lykke til. Jeg er litt over 9 uker på vei nå og skikkelig dårlig. Gleder meg til det går over og til jeg kan forklare alle hvorfor jeg har vært som jeg har vært den siste tiden...

Lykke til til dere andre prøvere også - håper det går veien for dere alle veldig fort. Veldig slitsomt med den ventinga, men når den først sitter føles det ikke som om det var sååå lenge (var jo heller ikke sååå lenge - 7pp).

Skrevet

Gratulerer så masse! Husker vi var sammen på "frustrert i 5. pp" tråden! :D Deilig det endelig klaffet da!! :D

Skrevet

Takk takk !! Må snart begynne gå opp for meg.. Men testen var jo rimelig positiv eller ka seie dere !

Skrevet

Gratulerer så mye Metti =) =) Og til alle dere andre som er gravide denne mnd.... Og til dere som ikke er det enda....Masse lykke til videre, snart er det deres (våres) tur =) =) =) =) =) =)

Skrevet

Gratulerer! Alltid hyggelig at noen tester positivt, krysser fingre og bein for at spiren sitter og du får et flott svangerskap!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!:) Håper vi andre følger tett etter:)

Skrevet

Hei hei. Hva slags symptomer har du? Jeg er 7 dager på overtid. Men vil ikke teste. Lei negative tester etter tre år som prøver... Blir litt forvirra av at tegn på graviditet og mens på vei er så like.

Skrevet

Gratulere så mye, dette går bra skal du se.

Nå må du kose deg masse med planlegging og voksende mage...:-)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten! : ) Lykke til framover til deg og knøttet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...