Gå til innhold

noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det virkelig være mulig at vi har klart det nå når vi har fått henvisning og venter på time til utredning?

Noen som har vært så heldige før?

Har gått 42dager i dag, vanlig syklus 30-33dager. Men har sovet dårlig de siste 3ukene så mulig at tanta er forsinket av den grunn?

Mikro blod flekker lørdag og søndag, ingen menssmerter (som vanligvis kommer 1-2dager før, men ømme pupper)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan ikke si at jeg har opplevd det samme, men det virker jo nesten som at du kan være gravid? Har du tatt en test?:)

Det kan jo hende at dere har slappet litt mer av, og kanskje ikke tenkt så mye på det siden dere skal på utredning, og kan dermed ha fått det til å funke (siden dere slappet av).

Ta en test, kjempespent på dine vegne:) Håper virkelig den sitter:)

Skrevet

tenkte jeg skulle klare å vente til slutten av uka her før jeg tok en test, for å være enda litt mer sikker!

Skal holde dere oppdatert:) så krysser jeg fingrene :)

Skrevet

Jeg er 7 dager over tida. Skjedd et par ganger på de tre årene vi har vært prøvere. Har bestemt meg for å ikke teste ennå. Om den ikke har kommet til torsdag kveld så tester jeg fredag morgen. Pers.fest på fre kveld. Da er det greit å vite....

Skrevet

Da skal jeg krysse fingrene for deg og:-)

Må få høre på fredag hvordan det har gått for deg:-)

Skrevet

Da skal jeg krysse fingrene for deg og:-)

Må få høre på fredag hvordan det har gått for deg:-)

Skrevet

Jeg har hatt sykluser på 35-39 dager det siste halvet året, men nå er jeg på dag 51.. Veldig irriterende, men skal kjøpe en test i morgen så jeg er sikker. Om den er negativ så bestiller jeg time til lege.. Orker ikke å vente nesten to mnd for å få mensen hver gang!

Skrevet

Vil bare unnskylde på forhånd over noen litt ekkle detaljer.

Nå er jeg på dag 43, lørdag kom det vel ett par mikro bloddråper så var alt borte igjen, samme søndag morgen.

Mandag uten noe som helst, tirsdag litt rød utfold om morgenen så ingenting resten av dagen, samme i dag onsdag.

Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette ?:S

Kjøpte en test på apoteket i dag, men vil vente enda litt lengere med å teste for å være sikker.

Har jo plagdes med uregelmessige sykluser tidligere etter pille slutt, men etter jeg hadde en betennelse på eggleder i sept 2010 så har jeg vært ganske jevn på 30-33dager, så vil påstå at det skulle være rart at det plutselig skulle forandre seg igjen, eller? =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...