Gå til innhold

hudproblemer assa...

Anbefalte innlegg

er det bare meg som plutselig får uren hud sånn over natta eller er dette ganske normalt?? jeg har jo lest at man kan få uren hud i svangerskapet men trodde da ikke at dette da skulle komme over natta.....her våkner man opp å aner fred og ingen fare HELT til du ser deg i speilet så har det bare poppa opp masse "flotte" småkviser i ansiktet!!!!! jiiippiii skikkelig fint da,spesielt når man som regel aldri har kviser i det hele tatt...og det rare her er jo det at dem forsvinner jo nesten like fort som dem dukker opp..

noen andre som sliter med det samma problemet????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143048588-hudproblemer-assa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid hatt problemer med huden, men etter at jeg ble gravid så har disse problemene bare eskalert... Ikke noe moro!! Men får jo bare håpe på at det vil roe seg etterhvert.. Samtidig så er det en god unnskyldning til å gå til hudpleie og skjemme seg selv litt bort ;)

Jeg har også fått veldig uren hud etter at jeg ble gravid. Masse røde prikker i pannen og på brystkassen, og en og annen kvise ellers rundt omkring i ansiktet. Har vanligvis ikke uren hud, utenom en kvise eller to akkurat når jeg har mensen. I forrige svangerskap merket jeg ingen endringer i ansiktshuden, men da også fikk jeg masse røde prikker på brystkassen.

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har en datter ifra før, selv om det er lenge siden jeg gikk gravid med henne, så mener jeg å huske at jeg fikk en del problemer med huden da også. Min samboer tror det blir jente denne gangen også, så om "jentene stjeler mødrenes skjønnhet" får vi forhåpenlig vite, da jeg skal på UL i uke 13/14 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...